2023-04-12, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xpngx
Jo men efter 10 min med henne vågar man knappt vända ryggen till eftersom hon lätt skulle kunna sätta en yxa i ryggen på en. Och det är sånt beteende hon nu straffas för. Det enda jag ibte vet är hur faan hon hamnade här? Första gången jag träffade henne bodde hon hos en snubbe men blev typ utslängd därifrån och hamnade hos Vadstenas största mytoman som sedermera misshandlade henne och slängde ut henne. Då hamnade hon nere i campet vid reningsverket..sen fick hon egen lägenhet men kan nog räkna med att bli vräkt ganska snart.

Jag vet ganska mycket mer om allt med henne men lite tjurigt läge här 😅

Första hon bodde hos tröttnade fort eftersom hon söp varje dag typ.

Andra vet jag inte vem det är men namnet bara och vart det var sen som sagt dit ner o nu egen lägenhet vilket är sjukt 😅
Citera
2023-04-12, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huggers
Jag vet ganska mycket mer om allt med henne men lite tjurigt läge här 😅

Första hon bodde hos tröttnade fort eftersom hon söp varje dag typ.

Andra vet jag inte vem det är men namnet bara och vart det var sen som sagt dit ner o nu egen lägenhet vilket är sjukt 😅

Jag förstår att han tröttnade. Hon dolde väl att hon var pillertorsk och alkis när hon lyckades få bli inneboende där.

Hon flyttade hem till P*aolo S*sefo, en jävla clown som jag personligen har blivit misshandlad av. Han är riktigt farlig men narcissist/psykopat och har väldigt god tumme med kvinnor. Han ljuger för dem och manipulerar dem. Iaf så tröttnade han på *m*li* och slog henne ordentligt. Nu har han tack och lov lämnat Vadstena men troligen är det någon ny kvinna som kommer få känna smaken av hans knogar snart.

Hon har legat med alla killar i det gänget och nu finns det ingen kvar så hon lär lämna byn snart
Citera
2023-04-12, 20:47
Medlem
Citat:
Jag förstår att han tröttnade. Hon dolde väl att hon var pillertorsk och alkis när hon lyckades få bli inneboende där.

Hon flyttade hem till P*aolo S*sefo, en jävla clown som jag personligen har blivit misshandlad av. Han är riktigt farlig men narcissist/psykopat och har väldigt god tumme med kvinnor. Han ljuger för dem och manipulerar dem. Iaf så tröttnade han på *m*li* och slog henne ordentligt. Nu har han tack och lov lämnat Vadstena men troligen är det någon ny kvinna som kommer få känna smaken av hans knogar snart.

Hon har legat med alla killar i det gänget och nu finns det ingen kvar så hon lär lämna byn snart

Just det, hade hört förnamnet.
Enligt henne i början så var det ju kanoners där och han hade en tjej sen innan 😅 sen slängde han ut henne direkt.

Ja men bara hoppas hon försvinner härifrån fortare än ljuset.
Citera
2023-04-12, 20:53
Medlem
Ghastens avatar
Är det hon på Facebook med tatueringar på halsen?
Citera
2023-04-12, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Är det hon på Facebook med tatueringar på halsen?

Japp
Citera
2023-04-12, 20:57
Medlem
Citat:
Just det, hade hört förnamnet.
Enligt henne i början så var det ju kanoners där och han hade en tjej sen innan 😅 sen slängde han ut henne direkt.

Ja men bara hoppas hon försvinner härifrån fortare än ljuset.

Han satt av ett straff för grov misshandel av sitt ex, det var dock över 10 år sedan så finns inte i registret typ Lexbase. Mig misshandlade han för att jag inte ville låna ut 500 spänn till honom. Han har boxats sedan barnsben och skulle lätt kunna slå ihjäl någon med sina bara händer, ingen man går i kamp mot. Alla i Vadstena och Motala är rädda för honom, det är endast därför han har fått vara med på alkisbänken. Så fort han går pratar alla om hur jävla mycket han ljuger, han är alltså sjukligt mytoman. Han säger att han är miljardär till exempel, men har inte råd med cigg och öl utan stjäl på bolaget. Han säger att han är ledare över Europas största Mc-gäng, äger nattklubbar men konstigt nog får han sin lön från soc🤣🤣 en riktig jävla dåre,.fan i samma klass som Em*elie🤣🤣
Citera
2023-04-12, 21:05
Medlem
Citat:
Han satt av ett straff för grov misshandel av sitt ex, det var dock över 10 år sedan så finns inte i registret typ Lexbase. Mig misshandlade han för att jag inte ville låna ut 500 spänn till honom. Han har boxats sedan barnsben och skulle lätt kunna slå ihjäl någon med sina bara händer, ingen man går i kamp mot. Alla i Vadstena och Motala är rädda för honom, det är endast därför han har fått vara med på alkisbänken. Så fort han går pratar alla om hur jävla mycket han ljuger, han är alltså sjukligt mytoman. Han säger att han är miljardär till exempel, men har inte råd med cigg och öl utan stjäl på bolaget. Han säger att han är ledare över Europas största Mc-gäng, äger nattklubbar men konstigt nog får han sin lön från soc🤣🤣 en riktig jävla dåre,.fan i samma klass som Em*elie🤣🤣

Aldrig sett honom 😅
Ja men det är ju därför de borde bo ihop någonstans under jord 😂
Mytoman och psykopater 😅
Helt sjukt att man klarar så pass länge som de gör med lägenheter osv
Citera
2023-04-12, 21:09
Medlem
Citat:
Aldrig sett honom 😅
Ja men det är ju därför de borde bo ihop någonstans under jord 😂
Mytoman och psykopater 😅
Helt sjukt att man klarar så pass länge som de gör med lägenheter osv
Ja🤣🤣
Citera
2023-04-13, 11:08
Medlem
Hur kommer det sig att hon hamnade i Vadstena? Det är ju en rätt bra bit ner till Malmö om hon nu är därifrån. Har hon suttit på psyk?
Citera
2023-04-13, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cykelpump69
Hur kommer det sig att hon hamnade i Vadstena? Det är ju en rätt bra bit ner till Malmö om hon nu är därifrån. Har hon suttit på psyk?
Nej inte psyk. Det enda jag inte vet är just varför hon hamnade i Vadstena, jag bor som sagt i Motala så har missat lite av dramat i Vadstena.
Citera
2023-04-13, 12:25
Medlem
Citat:
Nej inte psyk. Det enda jag inte vet är just varför hon hamnade i Vadstena, jag bor som sagt i Motala så har missat lite av dramat i Vadstena.
Har tydligen missat massor jag med trots att jag bott här hela livet. Har aldrig ens sett människan innan detta 😅
Citera
2023-04-13, 12:51
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Här finns hemlösa, sprutnarkomaner, vapen och droger i mängder.

Vadstena är en de kommuner i landet som har högst medelålder (49 år). Minst hälften av ortens 5000 invånare är välmående pensionärer från hela Sverige, och utöver det finns det en ganska stor del medelklass-barnfamiljer. Det måste en vara en ganska liten klick människor som står för all den där sprutnarkomanin, knarkandet, vapenhandeln och hemlösheten. Så tillåt mig att undra om du kanske överdriver lite här.
Var håller de hemlösa hus? Söker de skydd på borggården, eller i klosterträdgården?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in