Citat:
Ursprungligen postat av
johnthedickholmes
Tja. Mikael och Tor legosoldater. Simon också eventuellt + 5:e mannen. Olle kanske jobbar med att erbjuda deras tjänster? De har startat upp ett litet svenskt Blackwater? inte helt otroligt. Olle är säkert jävligt duktig och övertygande. De andra har säkert fina CV som legosoldater. De möttes upp lite diskret hos Tors pappa där han nu bor för att det var avskilt och diskret. Tor får i sig för mycket alkohol, lackar ur på något tar bilen stupfull men får sladd och brakar in i grannens hus? Alla får panik i gänget och dras som en avlöning. De kanske bllev hämtade av 5:e legosoldaten? Typ. Något sånt tror jag på.
Jag säger inte att det du påstår är omöjligt, jag efterfrågade främst någon form av bekräftelse på koppling mellan OL och någon av de andra. Det lät i inlägget jag citerade som att det finns en sådan koppling.
Någon skrev att OL arbetar på ett mindre företag inom säkerhetsbranschen. Varifrån kommer det?
Att det finns koppling mellan MS och TE är däremot uppenbart, då de sitter i styrelsen för samma bolag.