2023-04-05, 04:10
Medlem
”Fastighetsentreprenören” är Leif-Ivan Karlsson.

Nyligen gjorde polisen ett knarkbeslag på omkring 100 kilo i Strängnäs som kan kopplas till Kurdiska Räven. Ägaren av industriparken, där lokalen var belägen, ägs av Leif-Ivan Karlsson.
Citera
2023-04-05, 12:08
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Han råkar inte sitta i styrelsen för Hornsgatan 126? Thailändska Tigern är väl ökänd förtäckt bordell

Det är mer sexhandel på Riche och Sturehof än på Tigern.

Det som utmärker Tigern är dom många bråken och slagsmål, men den ligger ju på klassiskt
kniv-söder mark.
Citera
2023-04-05, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScandicKrim

Nyligen gjorde polisen ett knarkbeslag på omkring 100 kilo i Strängnäs som kan kopplas till Kurdiska Räven. Ägaren av industriparken, där lokalen var belägen, ägs av Leif-Ivan Karlsson.

Kan det verkligen stämma ? På vilket sätt skulle han vara inblandad i människohandel ?
Citera
2023-04-05, 20:38
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScandicKrim

Det tror jag på först när jag ser det, alltså att det är Leif-Ivan som gripits. Att det gömdes knark i fastigheter som han äger säger inte så mycket.

Han må vara en fet och ful jävla mupp, men så dum är han väl ändå inte.
Citera
2024-09-03, 17:01
Medlem
torsdag2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Det tror jag på först när jag ser det, alltså att det är Leif-Ivan som gripits. Att det gömdes knark i fastigheter som han äger säger inte så mycket.

Han må vara en fet och ful jävla mupp, men så dum är han väl ändå inte.

Bara att scrolla igenom här så kan man enkelt lägga ihop 1 och 1 samt A och B
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in