2023-11-27, 16:23
Medlem
HowLongIsNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mediastinum
Hur tänker du då?

IVO brukar inte dra igång specifika granskningar utan en anmälan.
Citera
2023-11-27, 16:28
Medlem
savagemamiis avatar
Står det någonstans i tråden om huruvida flickan utsatts för sexuella övergrepp i och med att hon haft sår / märken vid underlivet samt stjärten?
Stackars lilla flicka ❤️ vidriga människor som ens kan utsätta barn för trauma
Citera
2023-11-27, 16:31
Medlem
Wooloomooloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Hon lider garanterat av en allvarlig psykisk sjukdom.
Det blir rättspsykiatrisk vård och inget annat.
Gubben däremot kommer åka in så det visslar om det.

Alla missbrukare skyller ifrån sig! Det är någon annans fel....
Citera
2023-11-27, 16:33
Medlem
Taggads avatar
Ofattbar och ondskefull sadism har flickan utsatts för - och det av föräldrarna - vilket gör brottet särskilt allvarigt 🤬
Citat:
Flickan i Eslöv stängdes in i bara blöja: ”Jag fick frysa”
Förhör med den sjuåriga flicka i Eslöv som förgiftades med ättika har spelats upp i rättssalen under måndagen, rapporterar Aftonbladet. Där berättar hon hur föräldrarna låst in henne i ett rum.

I rummet hade ett fönster spikats igen och hon fick inte ha på sig annat än en blöja.

– Jag hade inget täcke och ingen kudde. Jag frös. Inte ens pappa kom upp med kläder till mig.
https://omni.se/t/misstankta-barnmisshandeln-i-eslov/0ffdef25-e686-4f29-bc05-1012b2c59ef5
Senast redigerad av Taggad 2023-11-27 kl. 16:36.
Citera
2023-11-27, 16:36
Medlem
Mjukislabans avatar
Är det någon här inne som varit på rättegången idag och vill ge lite info? Tack på förhand!
Citera
2023-11-27, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
Står det någonstans i tråden om huruvida flickan utsatts för sexuella övergrepp i och med att hon haft sår / märken vid underlivet samt stjärten?
Ja hon har även blivit våldtagen tyvärr. Läkarna beskriver bland annat att hon är öppen som en vuxen kvinna som precis fött barn.
Håller med om att föräldrarna är helt vidriga.
Den söta flickan är absolut inte heller hjärnskadad som föräldrarna påstår. Smart liten tjej, märker man. Inte för att det gör det hela mer/mindre hemskt men det är en missuppfattning som verkar förekomma bland vissa som inte läst FUP eller tråden.
Senast redigerad av Nora2002 2023-11-27 kl. 16:47.
Citera
2023-11-27, 16:53
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Sen bör frågan ställas om varför några konton identifierar sig så hårt med förövaren och inte med offret?

Det ena utesluter väl inte det andra?
Citera
2023-11-27, 16:55
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nora2002
Ja hon har även blivit våldtagen tyvärr. Läkarna beskriver bland annat att hon är öppen som en vuxen kvinna som precis fött barn.
Den söta flickan är absolut inte heller hjärnskadad som föräldrarna påstår. Smart liten tjej, märker man. Inte för att det gör det hela mer/mindre hemskt men det är en missuppfattning som verkar förekomma bland vissa som inte läst FUP eller tråden.

Nej sluta är det sant 😰😰 av pappan? Fy fan jag finner fan inga ord… sådana människor ska bara torteras till döds.
Nej man ska inte skriva saker man inte vet om, hade ändå inte spelat roll om flickan var funktionsnedsatt eller dylikt!
Citera
2023-11-27, 17:01
Avslutad
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Nora2002

Har för mig att det framkommit i tråden att flickan sagt att det är mamman som våldtagit henne. En del i tråden (bl a jag) misstänker att övergreppen spelats in och sålts via nätet, men det är inget som nämnts någonstans förutom av deltagare i tråden.

Edit: Att Z är intelligent spelar roll såtillvida att det ökar hennes chanser till ett gott liv framledes.
Senast redigerad av Sinestro 2023-11-27 kl. 17:04.
Citera
2023-11-27, 17:02
Medlem
Finns dagens rättegång att läsa om någonstans?
Citera
2023-11-27, 17:05
Medlem
Snitsigares avatar
Citat:
Nej sluta är det sant 😰😰 av pappan? Fy fan jag finner fan inga ord… sådana människor ska bara torteras till döds.
Nej man ska inte skriva saker man inte vet om, hade ändå inte spelat roll om flickan var funktionsnedsatt eller dylikt!

Z vill inte prata om det så ingående förutom att J hällt smält stearin på hennes snippa.
Citera
2023-11-27, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snitsigare
Z vill inte prata om det så ingående förutom att J hällt smält stearin på hennes snippa.

Och stoppat in ett finger. Skadorna är dock för grova för det, hon blev uttänjd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in