Citat:
Ursprungligen postat av
Glödskal
Nej. Vänligen beakta att lagarna som möjliggör att en dömd person kan bli president inte skrevs med just Donald Trump i åtanke. Du har ingen aning om hur kommande regimer kommer att behandla konkurrerande kandidater.
Nästa gång kanske det är en demokratisk presidentkandidat som fälls i domstol, möjligen felaktigt, och då kommer denne trots det kunna bli vald till president.
Vet inte riktigt vad din halmgubbe om att donalds kan bli president oavsett är ett argument för.
För frågan var om donalds står över lagen, inte om hen kunde bli president.
Ja, begår en Demokrat ett brott, så ska denna åtalas och fällas om det är bevisat som nu med donalds brott.
Annat är ju fascism, så står donalds över lagen?
För detta brott var det som jag rankande som det absolut enklaste av alla brott donalds gjort.
Och varför det blev så enkelt, det är därför det hamnade i bokföringen och svart på vitt så att säga.
Och ingen tvingade donalds göra detta brott.
Så varför ska inte donalds dömas för de brott hen gjort för???
För enda svaret jag kan komma på, det är att du anser donalds står över lagen och det är fascism.(Och speciellt med alla falska anklagelser mot Joe, så styrker fascism det.)
Jag i dina skor skulle istället ställa mig frågan, varför är donalds så satans korkad för och begår såna här brott för.
För vinsten var ju ingen att göra brotten.