2023-03-23, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Det är exakt de jävlarna jag vill åt som inte fattar bättre än att föda gängkrig och följderna på det med skjutningar och jävelsskap. Knark jävlar!!!!! Drägg, slynglar!!! Häng ut fan skapet!!

Du har uppenbarligen aldrig testat.. Du har missat något!
Citera
2023-03-23, 17:01
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wishmaster123
Du har uppenbarligen aldrig testat.. Du har missat något!

Att åka elsparkcykel? Okej man ska inte döma om man inte testat, men om man riskerar fängelse så är det inte min grej.
Citera
2023-03-23, 17:37
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Det är exakt de jävlarna jag vill åt som inte fattar bättre än att föda gängkrig och följderna på det med skjutningar och jävelsskap. Knark jävlar!!!!! Drägg, slynglar!!! Häng ut fan skapet!!
Skärp dig!!!!!!!! Det ska vara heroin, kokain, pistoler, mord och elsparkcykel. Inte sär skrivning, stora Bokstäver helt random, konstiga mellanslag, knarkhat och el spark cykel. Och hoppa det här!!!!!! Det är ganska roligt att köra elsparkcykel påverkad med bra musik i lurarna och skita i allt runt omkring. Det är definitionen av att leva livet.
Citera
2023-03-23, 18:13
Medlem
Observerads avatar
Jag slår ett slag för att alla borde få rätt till att åka elsparkcykel höga som hus. Nu har det fan varit mörker i ett halvår så dra nu några rejäla linor, rök en fet holk och glid runt stan för att fira vårens ingång.
Senast redigerad av Observerad 2023-03-23 kl. 18:17.
Citera
2023-03-23, 18:45
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrEarnest
Helt korrekt. Säkert även så att många på Slöddermalm kallar sig för artister eller singer/songwriter trots att de varken kan sjunga eller skriva.

De flesta på Södermalm kallar sig väl ändå skribent/ aktivist?
Citera
2023-03-23, 19:21
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Sångaren i Jumper? Han känns suspekt.

Sångaren i Jumper har fått skulden för mycket skit för saker som trummisen i Brainpool har gjort.

I det här fallet lutar det åt att det är sångaren i Melody Club som var i farten. Läser man mellan raderna handlar "Electric" mest troligt om att vara hög och köra elsparkcykel.
Citera
2023-03-23, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Sångaren i Jumper har fått skulden för mycket skit för saker som trummisen i Brainpool har gjort.

I det här fallet lutar det åt att det är sångaren i Melody Club som var i farten. Läser man mellan raderna handlar "Electric" mest troligt om att vara hög och köra elsparkcykel.

Är jag fel ute men är det han som är tillsamman med Big Brother Linda?
Citera
2023-03-23, 19:57
Medlem
"Det börjar med kokain och slutar med elsparkcykel."
Det borde vara avskräckande droginformation om något.
Citera
2023-03-23, 20:18
Medlem
laddkingens avatar
åkte med sin pojkvän på samma sparkcykel spelar i ett band blandar ladd och thc grabbar vi har en bög på fnurran vilken känd bög spelar i ett band och pundar borde inte vara svårt lista ut
Citera
2023-03-23, 20:47
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Jag slår ett slag för att alla borde få rätt till att åka elsparkcykel höga som hus. Nu har det fan varit mörker i ett halvår så dra nu några rejäla linor, rök en fet holk och glid runt stan för att fira vårens ingång.

Handen på hjärtat. Fannnn vad skoj det är.
Citera
2023-03-23, 20:55
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Handen på hjärtat. Fannnn vad skoj det är.

Ja, inte fan låter det tråkigt i alla fall. Kör hårt!
Citera
2023-03-23, 21:52
Medlem
Har en syster som bor i Stockholm och tror sig sett detta gripande, han som blev tagen var blond och ser enligt henne ”väldigt bra ut!”, hon var dock själv väldigt berusad och inte helt hundra på vem det var hon såg så vågar inte slänga ut det namnet här..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in