2006-10-16, 15:18
Medlem
chillionaires avatar
fore o efter bilder tack
Citera
2006-10-16, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire
fore o efter bilder tack

Killen har tappat allt och lite till, tror du han kommer att lägga upp bilder då?

Tycker synd om honom, att dom aldrig lär sig.
Citera
2006-10-16, 19:42
Medlem
Surfbusss avatar
Har läst här på dopingdelen av FB nu ett bra tag.

Va bara tvungen att lägga in ett skratt åt den här grabben, jag tycker verkligen synd om honom

Inte mogen på något sätt, inte träningsmässigt, kostmässigt eller socialt.

Grym kille, kul att läsa sånt här :P
Citera
2006-10-18, 08:53
Medlem
Sneaky?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coreblast
Killen har tappat allt och lite till, tror du han kommer att lägga upp bilder då?

Tycker synd om honom, att dom aldrig lär sig.

nej idioot. sa till dig att jag fick behålla 3kg muskler läs förhelvete. klart att der går neråt efterkur kanske inte 100% men lite försvinner. du som inte ens trycker eller vet hur det är ska fan inte uttala dig din kuk
Citera
2006-10-19, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sneaky?
nej idioot. sa till dig att jag fick behålla 3kg muskler läs förhelvete. klart att der går neråt efterkur kanske inte 100% men lite försvinner. du som inte ens trycker eller vet hur det är ska fan inte uttala dig din kuk

Jag har nog lite mer koll på hur det funkar än dig, men du har rätt, jag har inga egna erfarenheter.
Citera
2006-10-19, 21:35
Medlem
Surfbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneaky?

Heh du kan inte vara nöjd med vardagen.

Din otrevlighet och omognad måste leda till att du umgås med det lokala moppegänget nere på byn, som i sin tur leder till att du måste hävda dig på internet eftersom grabbarna i det gänget är tuffare än du själv är.

+ att du fick behålla 3kg.

Lugna könet nu, dina könsord och påhopp leder inge vart
Citera
2006-10-21, 12:36
Medlem
Om du nu fått behålla 3 kilo rena muskler är ju skitbra, men något jag tvivlar på.
Citera
2006-10-21, 13:00
Medlem
Skriver under på att den här killen måste känna sig socialt nedtryckt av hela sin omgivning. Med lite social kompetens skulle du kunna få lite fina råd, lyckas med ditt tränande och växa ur skorna. Må lite bättre helt enkelt.. men som det ser ut nu kastar du ju kukar o fittor vilt omkring dig^^ RESPECT! mjaaaa patetisk halmesyr jaooo.

Ryck upp dig!

Creds för dina 3kg muskler om det är fallet och om du nu inte var i en växande fas och skötte kost etc innan kur. På ca 10v är det ett jävla fint resultat gratulerar till det.
Citera
2006-10-23, 23:40
Medlem
hahaha jävla amatör
Citera
2006-10-24, 01:46
Medlem
k0nsls avatar
Sparka inte på någon som redan ligger ner...
Citera
2006-10-27, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surfbuss
Heh du kan inte vara nöjd med vardagen.

Din otrevlighet och omognad måste leda till att du umgås med det lokala moppegänget nere på byn, som i sin tur leder till att du måste hävda dig på internet eftersom grabbarna i det gänget är tuffare än du själv är.

+ att du fick behålla 3kg.

Lugna könet nu, dina könsord och påhopp leder inge vart

lol
Citera
2006-12-06, 20:30
Medlem
Sneaky?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire
fore o efter bilder tack

varsegod. ca 3månader efter kuren, typ igår tog jag dessa

enjoy.