Citat:
Ursprungligen postat av Pancamo
de e bra att du vill bli big men du måste fortfarande träna 2år iallal rent sen kan du pumpa i de roids jag säger inget. vill man bli bigg ska man köra så hårt man kan tills man inte växer mer sen börjar man kura då får man en MÄKTIG KROPP + RIPPAD JÄVEL=) visst har inte bra ben men jag har fortfarande bland de bästa överkropparna på forumet. top5-10. jag e jävligt nöjd men min kropp så jag bryr mig inte vad andra säger. de flesta som snackar skit om min överkropp e avisar :P

skiter fullständigt i dig och din över kropp, jag tränar min egen kropp ingen annans, men ska man träna styrketräning så ska man träna hela kroppen. inte bara överkroppen. det ska jämnas ut lite

annars ser det ju inte alls bra ut

dessutom du som är så bra på kost och träning kommer här och säger att jag ska träna 2 år haha allvarligt talat. du har tränat i 2 år men aldrig ben så du har inget att komma med.
har tränat i 1år+1mån nu.så det räcker tycker jag, mina bilder är dåliga. ska slänga upp några nya bättre snart så ska du se vad endast testo kan göra om man sköter allt. denna tråden handlar om min kur och hur det kommer gå för mig. så om du vill fortsätta bitcha dig så pm:a mig istället eller så kan vi ta denna diskutionen på någon annan del av fb.