Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-03-18, 12:26
Medlem
Toni Evans (Kisten Halborg) lär man väl ändå säga lyckas med den bedriften.
Citera
2023-03-18, 12:49
Medlem
Peppermills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Alltså, Carano är väl muskulös, inte fet? Sedan är jag inte så het för muskulösa kvinnor.

...

https://mmajunkie.usatoday.com/gallery/photos-gina-carano-through-the-years

Har väl gått uppåt i viktklass med åren. Är väl knappast aktiv i ringen fortfarande? Hon har ju passerat 40-strecket. Deffa står nog inte högst på listan då.
Citera
2023-03-18, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Jag har alltid avfärdat feta brudar som totalt ointressanta på alla sätt..
Kollar nu på the madalorian .. den där Gina carano(som är totalt ointressant i vanliga fall) .. lyckas göra sig konstigt attraktiv i den serien ..

Har ni fler exempel?

Känns som att du är en yngre förmåga, har märkt flertalet gånger att yngre män inte ser potential och skönhet i de större formerna och för all del volymerna som bmi-överskridande dejting medför. Man måste helt släppa sina preferenser för att hitta hem. Fettet avgör ju aldrig hur folk ser ut, fins fula människor över hela spektrat!
Citera
2023-03-18, 12:57
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Alltså, Carano är väl muskulös, inte fet? Sedan är jag inte så het för muskulösa kvinnor.

Visst, bra grundutseende och ändå en tydlig timglasform på kroppen, så hon är inte oattraktiv utseendemässigt.

Jag tror att endast ett fåtal män hade tackat nej om hon kommit fram på krogen och flirtat, i synnerhet inte till fömån för någon trådsmal brud som ser ut som ett lik.

Så redan där börjar ju hela myten om att män inte finner tjocka kvinnor attraktiva att krackelera, oavsett om många män hävdar motsatsen.
Citera
2023-03-18, 13:04
Medlem
Skillnad på sjukligt fet och hälsosamma kurvor.
Citera
2023-03-18, 14:15
Medlem
Tomtekukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorisBalkan
Det finns en del, men inte så många blonda, mer brunetter och mulatter. Kan nästan tycka att just mulatter gör sig bättre som lite "köttiga" medan slimmade mörka tjejer är rent av avtändande.
Mulatter, och fetton av alla raser är totalt ointressanta. Hälsosamma kurvor helt ok. Slimmade mörka har jag ännu inte provat på...även om en sådan försökte ragga upp mig för någon månad sedan.
Citera
2023-03-18, 15:45
Medlem
BorisBalkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtekukar
Mulatter, och fetton av alla raser är totalt ointressanta. Hälsosamma kurvor helt ok. Slimmade mörka har jag ännu inte provat på...även om en sådan försökte ragga upp mig för någon månad sedan.

Till stor del håller jag med. Dock så är feta svarta oftast mer proportionerliga än vita fetton. Vita fetton är bara vidrigt. Kass hållning. Osv. Svarta lite större har ngn typ balans. Sen är det ju skillnad på knubbig, lönnfet, fetma#1 och fetma#2
Citera
2023-03-18, 19:35
Medlem
Nedomanskys avatar
Finns ingen med 20 kg övervikt eller mer som är snygg utan kläder..
Citera
2023-03-18, 22:30
Medlem
Tomtekukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorisBalkan
Till stor del håller jag med. Dock så är feta svarta oftast mer proportionerliga än vita fetton. Vita fetton är bara vidrigt. Kass hållning. Osv. Svarta lite större har ngn typ balans. Sen är det ju skillnad på knubbig, lönnfet, fetma#1 och fetma#2
Håller med. Män som har lätt hitta kvinnor, och jag träffade många av dem ikväll när vår mycket exklusiva alumni-sällskap hade årsmöte, befattar sig ej med fetton eller feminister. Stan kryllar av vettiga kvinnor men det finns desto fler som går fetbort.
Citera
2023-03-20, 00:52
Medlem
Feta brudar knullar som om de vore sista gången dom fick ligga
Citera
2023-03-20, 17:50
Medlem
hittade en väldigt fin brud till i den serien nyss .. Fennec.. men måste nog knocka boba fett innan man får peta på henne .. verkar va hans flickvän
Citera
2025-12-01, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Kommer Spontat att tänka på Adele, Rebel Wilson, kelly clarkson Molly hammar, kali roses.
Du är ju dum i huvudet om du kallar Kali Roses för fet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in