2023-03-15, 22:23
Medlem
Soperents avatar
Smörj in allt med lidokain eller annan bedövning, kanske hjälper? Sedan går du till läkaren snabbt och tänk inte så mycket, bara gör det.
Citera
2023-03-16, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkynyrdNation
Det är lätt att säga om du inte är jag. Tack för ditt svar ändå.

Ett konkret tips i så fall är ju att aktivera den del av nervsystemet som jobbar emot ståndet. Spring i trappor och ha ner en isbit i kalsongerna innan. Värt att testa.
Citera
2023-03-16, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkynyrdNation
Hej,

Jag har haft ont "där nere" under en längre tid. Ock är lite rädd för som kan hända.

Efter en tid kan jag inte dra tillbaka min förhud, och jag är rädd jag ska få stånd inför den 22-åriga heta läkaren som tar hand om mig.

Hur ska jag gå vidare med detta tycker ni?

Läkare som är 22 år?
Citera
2023-03-16, 13:35
Bannlyst
Tack för svaret, men jag jag kan inte gå omkring med en isbit där nere. som du nog själv förstår.

Efter några få minuter nere i byxan kommer jag känna mig obekväm, bara av det. [

QUOTE=R46.1|83825232]Ett konkret tips i så fall är ju att aktivera den del av nervsystemet som jobbar emot ståndet. Spring i trappor och ha ner en isbit i kalsongerna innan. Värt att testa.[/quote]
Citera
2023-03-16, 13:48
Bannlyst
Hon var läkarestudent dessutom ung och blond. Jag fick göra mitt yttersta för att inte låta min kropp reagera spontant när hon rörde mig där nere.

Citat:
Ursprungligen postat av springfittan
Läkare som är 22 åung r?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in