Citat:
Ursprungligen postat av
4608
Han spekulerar i att det kan ha varit USA.
Det förvånar mig inte om det är det. Låter ju nästan som att de avslöjade sig själva i januari och februari. Så du ens inslaget?
Bidén har uttalat sig om det, ja. "Sätta stopp för Nordstream".
Jag håller det heller inte för otroligt, för nu har ryssens påtryckning/"godis" att leverera gas(inte leverera gas) fallit bort helt från ekvationen/spelbordet. Den "brickan är borta".