Citat:
Ursprungligen postat av
Sthlm007
Frågan är varför de inte visar upp bevis på att det är Ryssen som gjorde det,som de säger.
Istället får man Estonia känslan över hela situationen,något som inte stämmer minst sagt.
Det pågår en noggrann åklagarledd utredning i Sverige enligt svensk modell.
Finns hållbara bevis kommer en redovisning där de tekniska fynden kommer att presenteras.
Ryzzarna svepte in och var ner o rotade ett tag och meddelade att UK var de skyldiga. Hur seriöst är det?
I ryzzzarnas trackrecord och DNA ligger att ljuga om allt alltid. Alla har kunnat beskåda det, särskilt nu.
Hur kan någon överhuvudtaget tro på denna ryzzka uppgift?
Trovärdighet 0.