Citat:
Ursprungligen postat av
ThorulfBortbyting
Dessutom så är det så att drönaren (uuv'n) kräver lite mer än ett ukrainskt hobbyteam om det var det du menade. Dessutom även i detta fall en lite större kran än fastskruvad på en yatch som den som belyses i fallet
Vill jag inte påstå, Det är 80 meter där.
Vad är då ett Ukrainskt hobbyteam?
Är det erfarna sprängare, eller ex-A-dyk?
Ingen vet, såvitt jag vet.
så som det påståtts gått till hitintills, så är det ingen jätteoperation direkt.