Citat:
Ursprungligen postat av
AlpraOxy1337
Tror dom prövade fel nyckel då jag har två nycklar på min knippa som serut som dörrnycklar den ena är min faktiska hemnyckel och den andra går till ett hyrförråd där jag har gamla möbler och dylikt i. Är under process nu. Sambon berättade även att länsman trots min info om att hon var hemma såg mäkta förvånande ut när dom fick syns på hennes skräckslagna ansikte när dom väl tog sig in.
Riktiga pajasar till snutar har noll förtroende för polismyndigheten och rättsapparaten.
Som farsan en gång sa kompistjuvar, golare och snutar ska det vara skottpengar på.
"
Sist jag blev gripen" skrev du i första inlägget, jag tänker att om du slutar göra saker som får dig gripen så låter nog polisen din dörr vara hel också
Detsamma gäller såklart mig, jag tog ett dumt beslut och får ta konsekvensen för det.
Jag känner absolut inget agg mot polisens beslut eller agerande i samband med min handräckning, dom var väldigt trevliga och gjorde bara sitt jobb.
Men givetvis vill jag ju inte betala nåt jag inte är skyldig att betala, därav denna tråd