Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-07-23, 16:16
Medlem
LD50s avatar
...inte så att dom var på 50mg då?
Citera
2006-07-23, 16:41
Medlem
"en tablett"... vad? Märke/sort?
Citera
2006-07-23, 20:04
Medlem
Tror du tog 50mg.. det finns folk som upplever efedrin precis som dig.. hålla sig borta aja baja
Citera
2006-07-23, 21:19
Medlem
brobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rehabilitering
Tror du tog 50mg.. det finns folk som upplever efedrin precis som dig.. hålla sig borta aja baja
Då var det nog 50mg... jag var ute lite fel förut . Ja nu vet jag att jag inte ska pilla mer med det, var riktigt obehagligt.
Citera
2006-07-24, 09:48
Medlem
KeKeLimes avatar
Ja det är väl så att inte alla tål det.
En kompis till mig tog en ampull med bl.a. ephedra i innan en fotbollsträning. Efter en halvtimme var han tvungen att springa och skita. Total panikskitnödig. Toan var såklart låst så min gode vän sprang ut i skogen. Efter att ha skitit löst som vatten så föll han ihop på rygg. Kräktes lite och sket igen. Tog 20-30 min innan han kunde gå tillbaka.
Så vissa tål det inte.
Citera
2006-07-24, 19:23
Medlem
thebandits avatar
Jag måste också skita inom en halvtimme när jag käkar effar, men det går att planera. Om jag käkat chips/pizza/onyttigt dagen innan så måste jag skita 2 ggr inom en timme.

Kan också bli illamående och lite tjackad, man pundar fast i en och samma grej och vill bara sitta still. Men det är inte så ofta det händer!
Citera
2006-07-25, 07:33
Bannlyst
första gången ajg testade märkte jag inget för det var en alldeles för klen dos.. andra gången dock.. jag tror jag tog ungefär lika mycket som dig (50mg) och jag fick precis samma symptomer som dig.. mådde illa som in i helvete, svettades och fick hjärtklappningar.. och kände mig totals kraftlös.. som en riktig jävla feber ungefär.. det gick över en timma senare när jag hade kommit hem och druckit massa vatten..
Citera
2006-08-01, 17:12
Medlem
cherms avatar
hmm....första gången för mig var nyligen, tyckte det var hur grymmt som helst. kände inte av nåt speciellt, men man orkade festa på som vanligt i 3-4 dar i sträck. vet inte hur stora doser det var men 2ephedra och 2coffeine gjorde att jag kunde festa till 10 på mrgonen sova i 20min o festa igen. det roliga var att jag inte trodde effedrin var en drog överhuvudtaget.=)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in