2023-03-05, 19:20
Medlem
Är GM fastställd?
Citera
2023-03-05, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zunzakonze
Telegeraf grup Live Leak har video med personen, och situation...

Gamla nyheter nu. Alla har redan sett när smuts-araben ligger nerbrottad.
Citera
2023-03-05, 20:21
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zunzakonze
Telegeraf grup Live Leak har video med personen, och situation...
Länka gärna.
Tack på förhand
Citera
2023-03-05, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Har en bekant som är från Nederländerna och enligt honom så stod det rätt mycket i media om slappheten att gärningsmannen var på fri fot trots alla brott som han var dömd för.

Borde inte det svenska tillståndet med all kriminalitet få turister att söka sig till andra länder? Skrivs det eller forskas det detta? Syns det i siffror på turism?

Jag älskar Sverige men skulle aldrig sätta min fot här som turist. Vem som helst kan drabbas av galenskap eller gängvåld med så många utomeuropeer och illegala personer som vistas i landet. Emporia, Drottninggatan, Morö backe eller Göteborg.... The list goes on and on...
Citera
2023-03-05, 20:41
Medlem
https://t.me/leaklive/12606
Citera
2023-03-05, 22:38
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppgiven76-
Borde inte det svenska tillståndet med all kriminalitet få turister att söka sig till andra länder? Skrivs det eller forskas det detta? Syns det i siffror på turism?

Jag älskar Sverige men skulle aldrig sätta min fot här som turist. Vem som helst kan drabbas av galenskap eller gängvåld med så många utomeuropeer och illegala personer som vistas i landet. Emporia, Drottninggatan, Morö backe eller Göteborg.... The list goes on and on...

Folk åker till Mexico, Turkiet och Thailand på semester. Det är avsevärt större sannolikhet att dö i trafiken i Thailand än att bli nedhuggen av en random person i Göteborg.
Citera
2023-03-06, 02:31
Medlem
Vad du tror är helt irrelevant, det upprepas frågor och påståenden var o varannan sida här, har ni problem med och läsa eller, gå tillbaka o läs igenom tråden innan ni ställer, påstår eller spekulerar
Citera
2023-03-06, 05:32
Medlem
Washemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Folk åker till Mexico, Turkiet och Thailand på semester. Det är avsevärt större sannolikhet att dö i trafiken i Thailand än att bli nedhuggen av en random person i Göteborg.

Ja, men man kan undvika trafiken... Hur undviker du att en galning knivhugger ditt barn?
Citera
2023-03-06, 07:29
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppgiven76-

Nu var väl inte flickan turist utan hon var här och besökte släktingar. Men du har rätt
Citera
2023-03-06, 09:20
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Eller så kan du trilla i badkaret som rövhatten Guillou har som standardargument mot att lägga märke till terrorism.

Rabbi Goldstein sa faktiskt något liknande i lördags.
Citera
2023-03-06, 10:16
Medlem
Domlingens avatar
Utdrag ur belastningsregistret från den misstänkte:

https://anonfiles.com/g6g4xbcczf/G_teborgs_TR_B_4076_23_Aktbil_5_pdf (24 avsnitt)
Citera
2023-03-06, 10:35
Medlem
Steff83s avatar
Måste säga att det chockerande lite snack/skriverier i media kring detta sett till brottets dignitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in