Citat:
Absolut att jag är ung, men jag vet var jag vill. Har redan nu idag läget både kontakt med en jurist, revisor och globala leverantörer. Så många delar har jag med mig.
"Men du kan ju återkomma till Flaxback när du får fler beslut som du inte är mogen att ta". - Absolut att jag inte är mogen att ta alla beslut i dagsläget men ville la egentligen bolla idén med FB för att se ifall de va en god ide att köra solo
"Men du kan ju återkomma till Flaxback när du får fler beslut som du inte är mogen att ta". - Absolut att jag inte är mogen att ta alla beslut i dagsläget men ville la egentligen bolla idén med FB för att se ifall de va en god ide att köra solo

Jag har varit egen företagare. Ensamföretagare.
Det jag nu säger är en förändring av hela din plan.
Du svarar rätt - men..
Jag vill ge dig ett råd. För livet. Det var ju det du sa om "att lyckas"..
Vad är det? För dig
Den ideologi som du nu matas med och växer upp i. Den är inte frisk. En djungel - med Djungelns lagar.
Det finns vissa saker man ska undvika, om man vill bli lycklig. Dvs det finns vissa saker man ska prioritera. Allt finns i ditt huvud.
Du kanske undrar över detta svar. Men saken är den att jag ångrar mitt svar till dig. (men ville ändå svara).
Nu när du ger bra svar, kan jag inte låta bli att säga vad jag egentligen tänker.
Jag har varit 'miljonär' ett par gånger. Och det var inte som jag föreställde mig. Jag mådde inte bra av det. Dessa pengar - de TAR! Sista gången bestämde jag mig för att fullständigt ignorera det. Pengar är smutsiga. Pengar luktar inte säger man.
Och man kan inte ta i smuts - utan att själv bli smutsig?
Så jag vill väl egentligen bara säga att det är bra att fundera på sina livsmål.