2023-02-16, 01:15
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Hahaha du igen. Du lärde dig ingenting av "bara dyka upp hos någon" incidenten sist? Du måste fan ta en burk chill pills.
Citera
2023-02-16, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen
Men om jag skriver till honom samma dag som jag åker och säger att jag ska träffa en kompis som bor i hans hemstad och att vi ska ha fest hos personen? Då kan jag ju skoja till det och säga ”kanske kommer förbi och handlar lite alkohol utav dig” och en glad smiley
Ja fett gulligt!
Men försök ha någon backup ifall att det skulle gå fel , jag menar någon att sova hos eller så. Inte kul att resa hem bedrövad och så.

Även om jag gillar din idé, den är väldigt romantisk, så varför inte hinta honom i smyg att du behöver köpa nåt i någon butik som ligger jusr i hans stad eller. Pusha lite möjligheter. Kanske finns någon strandväg som är fin, eller någon speciell garnaffär eller vad vet jag. 😂
Kolla om han verkar positiv och uppmuntrar till att besöka den lokala järnaffären eller vad det nu kan vara. Kommer han med förslag om att han kan visa dig dit och så har du halva inne. 🙂
Senast redigerad av Temporary84 2023-02-16 kl. 01:25.
Citera
2023-02-16, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Du bor 10 mil bort i en annan stad. Vad är chansen att du skulle råka springa på honom på precis rätt systembolag, precis rätt tid när han jobbar? Det kommer vara uppenbart för honom att du kollat upp de här grejerna, speciellt eftersom du verkar helt besatt av honom. Det här är inget charmigt beteende som killar tycker om. Skriv till honom och fråga om han vill ses, istället för att ljuga. Tror du förhållandet blir bra om du börjar ljuga innan ni ens setts?

Ok du har nog rätt. Men han sa själv att han jobbade på Systembolaget. Men blir nog konstigt eftersom det finns 3 stycken i hans stad och då lär han nog undra hur jag visste just vilken.
Men om jag skriver samma dag och säger att jag ska ha en hemmafest hos en kompis och behöver handla lite alkohol. Då kanske han skriver förhoppningsvis ”kom handla hos mig”
Citera
2023-02-16, 01:24
Medlem
Miys avatar
Jaha är du i farten nu igen, du borde spärras in.
Citera
2023-02-16, 01:28
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ok du har nog rätt. Men han sa själv att han jobbade på Systembolaget. Men blir nog konstigt eftersom det finns 3 stycken i hans stad och då lär han nog undra hur jag visste just vilken.
Men om jag skriver samma dag och säger att jag ska ha en hemmafest hos en kompis och behöver handla lite alkohol. Då kanske han skriver förhoppningsvis ”kom handla hos mig”

Om du inte vill acceptera råd, varför skapade du ens tråden? Jag har tittat på dina tidigare trådar nu och du måste gå tillbaka och lära dig av dina misstag. Sluta vara så jävla på, du kommer jaga bort varenda kille som visar lite intresse.
Citera
2023-02-16, 01:28
Medlem
Citat:
Men om jag skriver till honom samma dag som jag åker och säger att jag ska träffa en kompis som bor i hans hemstad och att vi ska ha fest hos personen? Då kan jag ju skoja till det och säga ”kanske kommer förbi och handlar lite alkohol utav dig” och en glad smiley

Om han har läst din tråd då?
Citera
2023-02-16, 01:31
Medlem
Citat:
Om du inte vill acceptera råd, varför skapade du ens tråden? Jag har tittat på dina tidigare trådar nu och du måste gå tillbaka och lära dig av dina misstag. Sluta vara så jävla på, du kommer jaga bort varenda kille som visar lite intresse.

Hej. Ok jag tänker inte åka till hans jobb. Men hur tycker du jag ska fråga honom om han vill ses? Räcker det så här ” hej vill du ses nån dag?”
Citera
2023-02-16, 01:31
Medlem
Lasselangfingers avatar
Citat:

Håller med föregående, dyk inte bara upp sådär det är skitskumt. Jag hade inte uppskattat det.

Hade kunnat vara romantiskt om du faktiskt hade planerat in något ”spektakulärt” och tänkvärt som passar eran ”relation” då du faktiskt verkar vara såpass intresserad att åka 10 mil inte är någon biggie. Gör något fränt eller så frågar du helt enkelt.. rekommenderar att fråga: ”Hej vill du träffas på ett glas på fredag?”

Juste, sluta ljug, verkligheten kommer ikapp. Alltid.

Lycka till hursomhelst.
Citera
2023-02-16, 01:33
Medlem
Om du dyker upp på hans arbetsplats oanmäld/oinbjuden, så kommer du definitivt aldrig få gå på någon dejt med honom. Kom igen!
Citera
2023-02-16, 01:34
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Hej. Ok jag tänker inte åka till hans jobb. Men hur tycker du jag ska fråga honom om han vill ses? Räcker det så här ” hej vill du ses nån dag?”

Ja, räcker så.
Citera
2023-02-16, 01:38
Medlem
Citat:
Ja, räcker så.

Och om han säger nej? Guuuud vad pinsamt
Citera
2023-02-16, 01:39
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Och om han säger nej? Guuuud vad pinsamt

Om han säger nej hade inget du gjort förändrar någonting. Han hade definitivt inte sagt ja om du åkte och hälsade på honom på jobbet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in