Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Så du hade alltså inte heller något att anmärka på gällande logiken i mitt resonemang, istället hittar du på en massa trams om att någon annan skulle ha haft något att anmärka på, men du tycks inte veta vad det skulle vara. Som jag konstaterade redan från början, du har inte fattat någonting.

"Klart" att det var det eftersom ingen bevisat motsatsen. Så du är ett av de trollen "Mina galenskaper är rätt ända tills någon bevisat motsatsen".
Du kanske skall fundera över varför Ryssland inte ens försöker bevisa att det var någon annan än dem själva...
Ja, det är du det yttersta beviset på, det är ett som är säkert

Din logik eller ologik skyller du ju på Putin,märker du inte det själv!!
Allt som USA sagt om att stoppa nordstream gasen för att få bort Rysslands inflytande gör ingen skillnad för dig?
Så om en person hotar dig till livet och du sen blir mördad,vem tror du blir misstänkt?
Men här menar du alltså att det mest sannolika är minst troliga och det minst sannolika är mest troliga,denna idiotiska logik skyller du sen på att det är gärningsmannen som är ologisk.
Vet du vad ockhams rakkniv är?om inte så är det nog dags att du lär dig något nytt!
Så varför skulle Putin spränga sin egna ledning inne på svensk ekonomisk zon?
Och svara nu inte med att ”vem har sagt att Putin är logisk” för att försvara din dumhet!
Personer som resonerar som du är mitt bevis på att landet Sverige är kört
Edit: Inte är lilla Ahmed terrorist bara för att han åkt till Syrien och viftat med en IS flagga,han var där på solsemester och om det låter ologiskt så är det för att Ahmed är ologisk,,,,