2023-02-06, 22:15
Medlem
Känner igen den nojan, sov sen är allt lugnt.
Citera
2023-02-06, 22:37
Medlem
Du har en trevlig granne, vad trevligt. När man får en sådan kommentar så är allt tvärlugnt och du borde lära dig att inte röka för mycket om du börjar noja.

Kan vara bra att inte röka tio spliffar i rad om man inte vill ha uppmärksamhet iof. 🤷
Citera
2023-02-07, 00:39
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KGV
väldigt mycket cannabis. . Men asså igår kväll så hände nåt sjukt. 10e spliffen för dagen (50/50-blandning med eskort rull tobak + hemodlat (inomhus, biobizz näring, kurerad 12 mån)) Jag tänkte att jag inte kunde jobba nu ifall om bängen kommer så jag drog en lina tjack och bombade 0.3 gul pasta, Jag drog säkert 1g av torr prima under natten och bombade 1g samma gula pasta.och tog lite moffe och kok Och jag behöver inte vårD?? Asså alla ska lämna mig ifred jag lever mitt liv som jag vill??

: Detta är några rader saxat ur din text som ja reagera på :

om du mot all förmodan inte trollar! För visst kan man
bli väldigt skev när man blandar in vaket i smeten och bli lite paranoid.
1: Ät något och har du benso/pix ta det.
2: Gå och lägg dig.
3: Vakna och poliserna är borta.
4: Ta och mecka en vanlig lyx-cigg med eskort rull tobak
edit: Tråd passar nog bättre i Drogakuten och är 80/20 på att du trollar duktigt, men men ..
Senast redigerad av Michael-ScarN 2023-02-07 kl. 00:52.
Citera
2023-02-07, 02:47
Medlem
kompakt-utseendes avatar
Din granne verkar skön.
Citera
2023-02-07, 02:58
Medlem
Citat:
Nu är det såhär att i helgen så var en polare på besök och han sov över två nätter. Jag hade nattskift båda nätterna men vi sågs alltså fredag kväll och hela lördagen och söndagen och under hela denna tid så rökte vi väldigt mycket cannabis. Jag röker inte i vanliga fall men jag har tagit ut semester tre veckor och vi har planerat helt enkelt att festa tillsammans en helg. Men asså igår kväll så hände nåt sjukt. Vi satt ute på balkongen och rökte typ den 10e spliffen för dagen (50/50-blandning med eskort rull tobak + hemodlat (inomhus, biobizz näring, kurerad 12 mån)) och då knackar min granne på draperit skithögt och så säger han "VAD GOTT DET LUKTAR" så hela grannskapet hörde ifall dom skulle haft öppna fönster. Jag blev helt förflämtad men sa "tack" och så gick jag och min polare (vi kan kalla han Jonas men han heter Hannes), vi gick in och hade typ panik och så slängde han allt gräs i sin väska och så duschade vi ihop snabbt som fan och så stack han och lämnade mig kvar i lägenheten. Jag tänkte att jag inte kunde jobba nu ifall om bängen kommer så jag drog en lina tjack och bombade 0.3 gul pasta, sjuk skrev mig och så höll jag mig vaken medan jag formaterade om datorn om och om igen. Jag drog säkert 1g av torr prima under natten och bombade 1g samma gula pasta. Sen imorse så drack jag en fin espresso och tog lite moffe och kok och så ringde jag min polare och frågade vad fan jag skulle göra, han sa att det är lugnt eftersom inget hänt än, brottet är färskvara typ. Händer det inte nåt nu så kommer det troligtvis inte göra det? Asså anledningen till att jag är riktigt orolig är för att jag tog tjack tidigare och jag jobbar inom säkerhet så mitt brottsregister får verkligen inte påverkas alls! Och jag behöver inte vårD?? Asså alla ska lämna mig ifred jag lever mitt liv som jag vill?? Jag ska inte behöva dölja hur jag lever för fan?? men nu till varför jag skapar denna tråd, alltså det är bara för mycket, det sjukaste hände nyss! Jag rökte lite gräs för att lugna nerverna så jag kan sova inatt och sen ljuga på jobbet och säga att jag behövde sjuk skriva mig för att jag var på LAN eller nått. Iaf jag rökte gräs men under köksfläkten då och sedan var jag på väg ut till resecentrum för att handla munchies men efter jag stängt min dörr och låst så kommer samma jävla kille vet du!! Han kommer upp från trappen från ingenstans och säger hej och jag svarar hej lite cp och då säger han att han är kock och att jag är välkommen in på mat nån dag. Jag svarade inte utan hade redan gått ner för trapperna vid det här laget men jag kan inte sluta tänka på vad fan han sa. Det här måste ju va nån taktik av polisen för att sätta dit mej?

Äh du vet mycket väl att poliserna klär ut sig till taxichaufförer och inte kockar det är möjligt att han försöker att förgifta dig med sin mat så jag skulle ändå vara försiktig tejpa brevinkastet och anus när du sover för det är där man trycker in ampullen ibland känns det som ett litet sesamfrö som fastnat i ringmuskeln men det är gift som kockarna skickar in när det inte är kö på restaurangen och ibland kommer spiondrönare med giftampuller och ibland så är det inte gift utan någon som skickar in spionvågor i hjärnan när man sover så det är bäst att ta det lugnt så att man inte moffar ihjäl sig och kanske ta en kurs i löpning så att man kan springa ifrån aina!!!!!!
Citera
2023-02-07, 03:25
Avslutad
Citat:
Nu är det såhär att i helgen så var en polare på besök och han sov över två nätter. Jag hade nattskift båda nätterna men vi sågs alltså fredag kväll och hela lördagen och söndagen och under hela denna tid så rökte vi väldigt mycket cannabis. Jag röker inte i vanliga fall men jag har tagit ut semester tre veckor och vi har planerat helt enkelt att festa tillsammans en helg. Men asså igår kväll så hände nåt sjukt. Vi satt ute på balkongen och rökte typ den 10e spliffen för dagen (50/50-blandning med eskort rull tobak + hemodlat (inomhus, biobizz näring, kurerad 12 mån)) och då knackar min granne på draperit skithögt och så säger han "VAD GOTT DET LUKTAR" så hela grannskapet hörde ifall dom skulle haft öppna fönster. Jag blev helt förflämtad men sa "tack" och så gick jag och min polare (vi kan kalla han Jonas men han heter Hannes), vi gick in och hade typ panik och så slängde han allt gräs i sin väska och så duschade vi ihop snabbt som fan och så stack han och lämnade mig kvar i lägenheten. Jag tänkte att jag inte kunde jobba nu ifall om bängen kommer så jag drog en lina tjack och bombade 0.3 gul pasta, sjuk skrev mig och så höll jag mig vaken medan jag formaterade om datorn om och om igen. Jag drog säkert 1g av torr prima under natten och bombade 1g samma gula pasta. Sen imorse så drack jag en fin espresso och tog lite moffe och kok och så ringde jag min polare och frågade vad fan jag skulle göra, han sa att det är lugnt eftersom inget hänt än, brottet är färskvara typ. Händer det inte nåt nu så kommer det troligtvis inte göra det? Asså anledningen till att jag är riktigt orolig är för att jag tog tjack tidigare och jag jobbar inom säkerhet så mitt brottsregister får verkligen inte påverkas alls! Och jag behöver inte vårD?? Asså alla ska lämna mig ifred jag lever mitt liv som jag vill?? Jag ska inte behöva dölja hur jag lever för fan?? men nu till varför jag skapar denna tråd, alltså det är bara för mycket, det sjukaste hände nyss! Jag rökte lite gräs för att lugna nerverna så jag kan sova inatt och sen ljuga på jobbet och säga att jag behövde sjuk skriva mig för att jag var på LAN eller nått. Iaf jag rökte gräs men under köksfläkten då och sedan var jag på väg ut till resecentrum för att handla munchies men efter jag stängt min dörr och låst så kommer samma jävla kille vet du!! Han kommer upp från trappen från ingenstans och säger hej och jag svarar hej lite cp och då säger han att han är kock och att jag är välkommen in på mat nån dag. Jag svarade inte utan hade redan gått ner för trapperna vid det här laget men jag kan inte sluta tänka på vad fan han sa. Det här måste ju va nån taktik av polisen för att sätta dit mej?

Jag vill bara berömma dig för att du är duktig som oftast inte röker på!

Bättre att hålla sig till tjack, kokain och morfin!

Nej, men som någon annan skrev, skriv om när du är piggare, haha.

Och eftersom du inte brukar röka och din polare har dragit är väl det problemet ur världen nu om du inget har hemma?

Grannen kanske ville dryga och skrämmas lite för att du skulle fatta att det stinker in till andra. Rök inte hemma mer så finns det väl inget problem?

Men byt gärna jobb för oss andras skull 😅
Citera
2023-02-07, 03:31
Medlem
Citat:

Läste första 3 raderna. Samt slutet. Fan vad nojig du är. Gräs gör sånt med en. Sluta rök hemma.
Citera
2023-02-07, 09:38
Medlem
Emellies avatar
När man läser dina tidigare trådar så förstår man att du du bara trollar.

Bra om du åker dit, sluta bete dig illa genom att bryta mot lagen.
Citera
2023-02-07, 09:42
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Och så säger folk att röka inte skadar hjärnan.....🤪
Citera
2023-02-07, 11:18
Medlem
ReijoHervonens avatar
Du är så nedknarkad och totalt bortblåst så att det inte går att få ut nått konkret av det du skriver. Din trådstart är fullständig jävla snömos. Sluta knarka och red upp ditt liv om det ens är möjligt mera.
Citera
2023-02-08, 16:53
Medlem
Hur går det med psykoserna efter att du varit pårökt en längre tid?
Du vet att man utvecklar paranoid beteende när man röker splif, detta är baksidan av att knarka och att man även blir dum i huvudet.
Hoppas du är tillräckligt begåvad att du känner till detta?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in