Citat:
Ursprungligen postat av
Beanbag2k19
Rullar dom på bra vid polcirkeln?
Afghanen klarar kylan riktigt bra! Dom kan bli lite stressad om det blir ner mot +2
Fick dina bilder man märker att du bor åt helvete norrut mannen 😂😂
Kan vara gränsfall om du hinner 100% klart! Du får starta lite tidigare nästa år
Mvh bean
Var och kollade till dina sorter idag. Helvete vad dom såg ut. Det stank som fan och det var som att någon hade målat plantan med vit målarfärg. Trikomer överallt. En planta var typ 1,2 m, den hade sträckt på sig ganska mycket. Någon annan var lila. Dom var typ hälften in i blom. Tänkte direkt att dom här jävla sorterna ska inte få passera utan att jag får frön på dom. Pollinerade ett gäng med royal dane pollen som jag samlade. Ett annat gäng pollinerade jag med earlys från offthehook och den tredje gruppen pollinerade jag med en auto korsning som jag fick av cp barn.
Min lur blev vattenskadad på semestern så jag har ingen lur i detta nu. Lånar nu en lur som inte är min. Ska fixa en lur i dagarna så ska jag skicka bilder.
Fy helvete vad dom såg ut!!! Gnuggade mina händer med svinto och tvål när jag kom hem för fingrarna stank skit mycket efter att ha pillat på dina sorter.