2023-03-11, 20:18
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Vore detpå på 70-talet hade Tweedy blivit omhändertagen på mentalsjukhus.
Tragiskt.
Citera
2023-03-11, 20:33
Medlem
Handknutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Kan tycka det är lite tragiskt att samhället inte kan lösa en sådan sak snabbt och enkelt. Går han lös så kommer det att sluta i katastrof på ett eller annat sett. Visst beter han sig svinigt men samtidigt tycker jag även lite synd om honom. För det måste fattas något när man är 30 år och jaga småflickor på orten man bor i.

Så klart finns det en psykisk diagnos bakom hans beteende. Icke desto mindre är han en krutdurk. Att han blir jagad och utsatt för diverse våld kommer förmodligen trigga honom ännu mer. Om han inte blir omhändertagen för vård, straff kommer han med all sannolikhet begå fler brott och övergrepp. Eller bli utsatt för förståelig lynchmobb i sitt närområde.
Citera
2023-03-11, 20:47
Medlem
Citat:
Vi har senaste dygnet fått videos skickade till oss där personer blir misshandlade för att dom är publicerade på Dumpen.
https://www.facebook.com/groups/776883263665426
Citera
2023-03-11, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
https://www.facebook.com/groups/776883263665426

Någon som har videon på misshandeln?
Citera
2023-03-11, 20:58
Medlem
Lysturkens avatar
Så ja. Då kan vi kanske äntligen lägga en hederlig misshandel av Tweedy till handlingarna. Där låg han sen i en sjukhussäng med näsbenet halvt uppslaget till frontalloben och fick ansiktet insuttet av rundlagda syster Berta. Så kan det gå när man överlåter till kuken att vara kompass. Det går åt helvete. Det blir inte riktigt som man hade tänkt sig. Fantasin överträffar verkligheten. Svettlöken mellan Bertas ben doftar inte lika friskt som man föreställde sig att barnets fiffi skulle göra. Sen ska man väl som Sara är inne på inte nedlåta sig till att begå en brottslig handling och misshandla någon som inte är värd att tas i med tång, men jag menar... när nu Tweedy äntligen låg där och fick begrunda sina val i livet medan han spottade framtänder över trottoaren, då är dessvärre inte jag den sista som beställer ytterligare en kula till min glassbägare och höjer ett glas punsch sådär en aning för högt upp ovanför huvudet. Jag menar, somliga begriper bara handgripligheter, och då kan en urledslagen käke föra något väldigt positivt med sig. Men jag är inte hoppfull när det gäller Tweedy. Han kommer inte ge sig förrän den bestialiska våldtäkten är fullbordad. Förhoppningsvis har jag fel.
Senast redigerad av Lysturken 2023-03-11 kl. 21:04.
Citera
2023-03-11, 21:14
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Och hur vet du att det är rätt snubbe? Finns flera med samma namn på Facebook i liknande ålder och han på bilden på bilden i länken du delade ser inte ut som gäddan tycker jag-¨.

Är också lite tveksam till om det är samma person.
Citera
2023-03-11, 21:16
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Är också lite tveksam till om det är samma person.

Jag kan säga att det är inte alls samma ansikte. Vidrigt om den där gubben blir beskylld för att vara något han inte är. Ett av problemen med presumtiva följder av Dumpens metoder.
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-03-11 kl. 21:18.
Citera
2023-03-11, 21:26
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Jag kan säga att det är inte alls samma ansikte. Vidrigt om den där gubben blir beskylld för att vara något han inte är. Ett av problemen med presumtiva följder av Dumpens metoder.

Det håller jag med om! Men fördelarna överväger när det gäller uthängningar.

När det gäller Tweedy tror jag det när jag ser bevis. Har sett en bild men den är alldeles för osäker för att vara sann. Och om det är som någon skrev att han körde med dåliga däck och krockade blir det ju en höstack av ett grässtrå... Han använde ju inte bilbälte så självklart har han slagit ut tänder om han kraschat.
Citera
2023-03-11, 21:29
Medlem
Citat:

Jo det är ju sant, men allt fler skulle bli felaktigt utpekade om de blurrade bilderna. Det skulle gissas frenetiskt på nätet. Inte bara i det här forumet.
Citera
2023-03-11, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det håller jag med om! Men fördelarna överväger när det gäller uthängningar.

När det gäller Tweedy tror jag det när jag ser bevis. Har sett en bild men den är alldeles för osäker för att vara sann. Och om det är som någon skrev att han körde med dåliga däck och krockade blir det ju en höstack av ett grässtrå... Han använde ju inte bilbälte så självklart har han slagit ut tänder om han kraschat.
https://anonfiles.com/MdV08dd4z7/Snapchat_1482749280_mp4?fbclid=IwAR3fNXeib5RFGzClt SUowocVJ7LmAkr7qhjig5cn32-6UsLIp8M5TGtnEGo
Citera
2023-03-11, 21:55
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 13121312
https://anonfiles.com/MdV08dd4z7/Snapchat_1482749280_mp4?fbclid=IwAR3fNXeib5RFGzClt SUowocVJ7LmAkr7qhjig5cn32-6UsLIp8M5TGtnEGo
Säger han att han känner presidenten låter så i början.
Citera
2023-03-11, 22:01
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 13121312

Ouch! Ja det var ju tveklöst han. Men har någon tagit hem honom för att spöa upp honom? Att han ens vågar försöka kaxa i det läget. Usch, lite obehagligt och jag är rädd för att han KAN bli än mer hatisk efter det här och faktiskt ge sig på tjejer men å andra sidan, ja, han förtjänade det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in