2026-09-24, 16:51
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Utöver mitt hatobjekt #746, så tycker jag att det finns några riktigt otäcka gäddor. En av dom är Veberödssadisten #601. Honom ska du kolla närmare på om du inte redan har gjort det. Han tycker om att våldta små barn så att dom gråter. Den jäveln önskar jag ett riktigt eländigt liv med sjukdom, fattigdom och ensamhet.

746 är en sjuk, dryg jävel. Fender är väl bästa jobb han kan få till sjöss. Vad mer för alternativ kan han ha?
Citera
2026-09-24, 17:03
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
”jag har förloooorat massa styyyyrelseuppdraaaag”

Det finns hopp

Helt underbart att gäddorna får konsekvenser när de sexchattar med barn (743), eller peddomorsor (som 746).

Flera av gäddorna har ju fått sparken, ändå fortsätter gäddorna ploppa upp en efter en. Måste vara att begäret är så stort.

Helt underbart samtal med 743, nästan i paritet med 746.
Citera
2026-09-24, 17:06
Medlem
carambolls avatar
Citat:
Är det fler än jag som tycker att Hallongrottan liknar #588 på rösten? Han kommer dessutom med ungefär lika puckade bortförklaringar. Han hade förväxlat olika konton. 🙄 #588 kunde inte se skillnad på 14 och 19 och skickade kukbild till en minderårig av "misstag". Skönt för #588 att ha fått sällskap av ännu en riksidiot som grävt ner sej ännu djupare i dom misslyckades träsk. Grattis Hallongrottan! 🎉 Och tack för ännu en källa till fina ringsignaler!
Hans röst eller sätt att prata påminner mig personligen om #200.
Senast redigerad av caramboll 2026-09-24 kl. 17:09.
Citera
2026-09-24, 17:13
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
#588 har samma panik i rösten och greppar efter alla halmstrån för att försöka undvika att sanningen kommer ut. Rena musiken för mina öron.
Skillnaden är att hallongrottan taxerar 9 miljoner om året och #588 ca 190k

588 fick panik för han insåg att godiset (både i butiken och högstadieskolan) var ett minne blott. Akut sockerkris. Roliga är ju nu, att 588 har ännu mindre inkomst. Medan det för Hallongrottan kommer bli katastrof när hans ekonomi är på akasse-nivå. Vansinnigt kul.

Underbart samtal med Hallongrottan.
Citera
2026-09-24, 17:38
Medlem
SnutteFia03s avatar
#743 gör verkligen bort sig i sitt stissiga telefonsamtal till Sara.

Han verkar ha gått in beredd med en lögn om att han skulle ha förväxlat eller missat åldern på barnet, men blir synad direkt av Sara.

Sedan försöker han vädja om att de ska ta bort publiceringen mot att han söker hjälp hos psykolog. Oklart vilken typ av hjälp han tänker sig dock.

Han försöker även köpa sig fri.

Eftersom han angav i bokningen av hotellrummet att flickan var 14 år så kommer han inte mycket längre och drar till slut till med att det "var 2 sängar i rummet". Verkligen griper efter halmstrån.

Han "hotar" upprepade gånger med att ta det vidare när Sara konsekvent nekar både hans krav på att ta bort publiceringen och hans försök att köpa sig fri. Man märker att han verkligen inte vill ta detta vidare, men mot slutet av samtalet är hans ego så stukat att han helt enkelt inte kan leva med sig själv om han inte går vidare med en förtalsanmälan, inte efter det här samtalet. Något som kommer ge honom ytterligare publicitet i ett ärende där, hur han än vrider och vänder och försöker ljuga och försköna, inte kommer undan det faktum att han sökt att träffa en minderårig i sexuellt syfte samtidigt som han varit fullt medveten om hur fel detta var.

Har lyssnat på samtalet flera gånger bara idag.
Citera
2026-09-24, 17:45
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
kom upp några när jag sökte på pappagäddan men om det var 159 så förstår jag verkligen att den som skrev här och kände honom har mått otroligt dåligt... 159 var en riktigt farlig individ för barn...
Av datumet på konfrontationen och inlägget du citerade (det kommer några månader senare) så verkar #159 vara den troliga "pappagäddan" som beskrivs. Det var en riktigt otäck jävel som begått riktiga övergrepp och som gärna vill göra det igen. Han vill tydligen även klappa till kvinnor inne på IKEA. En riktig drömman för alla kvinnor och barn.
Citera
2026-09-24, 17:51
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03

Han verkar ha gått in beredd med en lögn om att han skulle ha förväxlat eller missat åldern på barnet, men blir synad direkt av Sara.

Sedan försöker han vädja om att de ska ta bort publiceringen mot att han söker hjälp hos psykolog. Oklart vilken typ av hjälp han tänker sig dock.

Eftersom han angav i bokningen av hotellrummet att flickan var 14 år så kommer han inte mycket längre och drar till slut till med att det "var 2 sängar i rummet". Verkligen griper efter halmstrån.

Han "hotar" upprepade gånger med att ta det vidare när Sara konsekvent nekar både hans krav på att ta bort publiceringen och hans försök att köpa sig fri. Man märker att han verkligen inte vill ta detta vidare, men mot slutet av samtalet är hans ego så stukat att han helt enkelt inte kan leva med sig själv om han inte går vidare med en förtalsanmälan, inte efter det här samtalet. Något som kommer ge honom ytterligare publicitet i ett ärende där, hur han än vrider och vänder och försöker ljuga och försköna, inte kommer undan det faktum att han sökt att träffa en minderårig i sexuellt syfte samtidigt som han varit fullt medveten om hur fel detta var.

Jag har också lyssnat på samtalet med #743 idag. Det han har gemensamt med #746 och #588 är samma dryga attityd, lögner och jag-fixering. Dessa tre gäddor ringer Sara med övertygelsen att dom kan snacka sej ur situationen. Dom har också det gemensamt att dom blir totalt överkörda av Sara och inte alls får det resultat dom hade förväntat sej. Så det kan gå...
Citera
2026-09-24, 18:00
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Helt underbart att gäddorna får konsekvenser när de sexchattar med barn (743), eller peddomorsor (som 746).

Flera av gäddorna har ju fått sparken, ändå fortsätter gäddorna ploppa upp en efter en. Måste vara att begäret är så stort.

Helt underbart samtal med 743, nästan i paritet med 746.
Samtalet är guld. #743 ringer i övertygelsen att han ska kunna betala sej ur situationen och - får man säja - det går väl inte riktigt som han tänkt sej. En sak som faktiskt är ganska motsägelsefull i hans fall är också hans desperata försök att får bort publiceringen. Han vill verkligen inte synas på Dumpen. Hans larviga agerande med stämningen kommer dock att exponera honom ännu mer, men det verkar han inte ha tänkt på. Han kanske t o m har rättshaveristiska talanger när det hela är utagerat rent juridiskt.
Citera
2026-09-24, 18:00
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03

743 hotar om ta det den lätta eller hårda vägen (direkt hämtat från do it the easy way or hard way), med förtäckt hot. Sen när det inte går börjar han vädja, sen tillbaka till pengar o till sist "Jag kommer anmääääla dä. (Låter lite som 588 där) Han kopierade även från 588 att han såg fel på siffor. Det är ju inte bra, med tanke på hans jobb. Eller ja, före detta jobb. Men vansinnigt kul för oss andra att lyssna på.
Citera
2026-09-24, 18:01
Medlem
anortos avatar
Citat:
Jag har också lyssnat på samtalet med #743 idag. Det han har gemensamt med #746 och #588 är samma dryga attityd, lögner och jag-fixering. Dessa tre gäddor ringer Sara med övertygelsen att dom kan snacka sej ur situationen. Dom har också det gemensamt att dom blir totalt överkörda av Sara och inte alls får det resultat dom hade förväntat sej. Så det kan gå...

Dessa är fan topp tre all time high. Och alla har gjort sig ett namn efteråt.
Citera
2026-09-24, 18:34
Medlem
SDUs avatar
Den senaste gäddan lyckades läsa av dom bra. Tror nog dessa horungar på Dumpen är dom sämsta på att konfrontera folk.
Citera
2026-09-24, 19:03
Medlem
Korv-Bajss avatar
Och här kommer #837:an:
https://dumpen.se/2026/09/24/bi-top-nacka-837/

Som "Är bi o helt top, 48 år"

Jag gissar att han inte identifierar sig som insekt, utan som bisexuell.
Men hur är man om man är "helt top"?
Senast redigerad av Korv-Bajs 2026-09-24 kl. 19:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in