2026-09-16, 00:11
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Så 505 ska inte diskuteras?

Detta är ditt citat: 588 dömd publikt = folkdomstol och medborgargarde.
Bara en liten upplysning så har vi ett rätts- och domstolsväsende i vårt land som bygger på lagar stiftade av riksdagen. Ett fundament i en demokrati och inte ett pöbelvälde.

Inget av det du skriver där (Dumpens metoder) ska diskuteras i denna tråd. Läs trådstart igen. Och gör dig inte dum. Det kan du prata om i andra tråden. Och det gör du ju också.
Citera
2026-09-16, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Med tanke på att dom där två misslyckade individerna inte har en jävla susning om vem jag är, så ska du nog inte ta den där informationen på allvar. I trådstarten står det att det är OT att beskylla andra medlemmar för att vara pedofiler.
Den beskyllningen är ditt legio indirekt . Jag skrev bara vad 805 och hans kompis påstod och inget jag har belägg för , lika lite som du har belägg för att samtliga 834 är pedofiler.
Citera
2026-09-16, 00:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Den beskyllningen är ditt legio indirekt . Jag skrev bara vad 805 och hans kompis påstod och inget jag har belägg för , lika lite som du har belägg för att samtliga 834 är pedofiler.
Hänvisa gärna till rätt gädda om du ska diskutera. Det är inte #805.
Citera
2026-09-16, 00:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Vad tycker ni om den här bilden? 1 sekund kvar tills allt går åt pipan och livet aldrig blir sig likt igen 😍 Men just precis här mår gäddan kanonbra. Livet leker. Och det kan man väl unna honom eftersom vi har facit på hur det går, just 1 sekund senare. Poetiskt vackert på något vis.

https://i.ibb.co/mCZjCcWP/file-00000000c694820abd6dca9c650d18fd.png

Alltså jag blir sugen på godis nu! #588

Se så glad han är över sitt jobb och ska precis bjussa en en liten smakbit till ett barn som ska välja lördagsgodis. Så himla fint! Lätt månadens medarbetare #588
Citera
2026-09-16, 01:01
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Alltså jag blir sugen på godis nu! #588

Se så glad han är över sitt jobb och ska precis bjussa en en liten smakbit till ett barn som ska välja lördagsgodis. Så himla fint! Lätt månadens medarbetare #588

En liten smakbit var det ja, han ville bjuda 14-åringen på. Verkligen fint. Surt med tanke på hur "den" såg ut. Riktigt viss, smakar piss gör den nog med.

588
Citera
2026-09-16, 01:32
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Ja du menar kriminella dumpens fiktiva barn? Ja det är fan gräsligt rent ut sagt hur vuxna människor kan sitta och hitta på så sjuka saker som missbrukarna gör och dra in andra som den godtrogne #588 i sina perversioner. Fruktansvärt lågt. Men Sara ska ju snart dö, någon högre makt än staten valde att ta hand om henne när inte staten klarade av det. Skönt! Det blir svårt för den andre, pappa långben att ta hand om businessen när inte Sara är där. Han knarkar säkert upp pengarna fort och lätt.
Nej, jag menar det pedofila raketpuckots låtsasredaktion. Jag håller med om att det är gräsligt att vuxna människor kan hitta på så sjuka saker. Låtsaskompisar när man har passerat 40. What, liksom? 🙄 Tänk att ha sisådär 25 personer i skallen och inte en enda av dom finns på riktigt. #588 själv lider säkert inte av sina uppenbara vanföreställningar, men vi andra tycker nog ändå att det snart kan vara dags för en inläggning. Med eller utan kateter, bör tilläggas.
Citera
2026-09-16, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Nej, jag menar det pedofila raketpuckots låtsasredaktion. Jag håller med om att det är gräsligt att vuxna människor kan hitta på så sjuka saker. Låtsaskompisar när man har passerat 40. What, liksom? 🙄 Tänk att ha sisådär 25 personer i skallen och inte en enda av dom finns på riktigt. #588 själv lider säkert inte av sina uppenbara vanföreställningar, men vi andra tycker nog ändå att det snart kan vara dags för en inläggning. Med eller utan kateter, bör tilläggas.
588 är säkert snurrig och har vanföreställningar (25st.) , men vad är det emot 834 olika typer av vanföreställningar?
Citera
2026-09-16, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Detta är ditt citat: 588 dömd publikt = folkdomstol och medborgargarde.
Bara en liten upplysning så har vi ett rätts- och domstolsväsende i vårt land som bygger på lagar stiftade av riksdagen. Ett fundament i en demokrati och inte ett pöbelvälde.

Inget av det du skriver där (Dumpens metoder) ska diskuteras i denna tråd. Läs trådstart igen. Och gör dig inte dum. Det kan du prata om i andra tråden. Och det gör du ju också.
Handlade det inte om 588? Har jag missuppfattat att han är en gädda värd att diskuteras eller?
Senast redigerad av Takanashi 2026-09-16 kl. 12:14.
Citera
2026-09-16, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Hade det ens varit 5% felaktigt utpekade så hade Dumpen-gänget suttit bakom lås och bom idag.

Vi har ändå lagar i det här landet.
Ja ett otydligt utgivningsbevis att gömma sig bakom. Trots det är 505 vansinnigt rolig.
Citera
2026-09-16, 13:20
Medlem
#588 har nu kvalat in på top 20 mest eftersökta i Linköping på mrkoll.
Grattis!
Citera
2026-09-16, 13:27
Medlem
Citat:
Ja ett otydligt utgivningsbevis att gömma sig bakom. Trots det är 505 vansinnigt rolig.

Prinsessbakelsen #505 är definitivt rolig, speciellt när gäddan upplyser om att han inte vill sätta på Saras kollega.
Borde varit färdigdiskuterat där men det rullade på 20 min till men jag gissar att tant Bettan kom av sig lite för att som kvinna bli nobbad av en snuskgubbe är inte att leka med. Hon kanske är jättefin, inte fan vet jag men det var en ordentlig smäll som grottmongot delade ut.

"Titta dig själv i spegeln så förstår du varför" eller liknande sa han ju.
Citera
2026-09-16, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Ditt inlägg (se ovan) handlade inte om 588 utan om Dumpens metoder. Läs trådstart. Hej då.
588 dömd publikt. Handlar det inte om 588 eller är det en missuppfattning?
588 är väl en gädda eller är det också fel??
Senast redigerad av Takanashi 2026-09-16 kl. 13:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in