2026-08-28, 23:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Kolla klippet och läs loggen kanske #820

Ja, men var har du bevisen för att det var sant?
Citera
2026-08-28, 23:55
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffgryta
Ja, men var har du bevisen för att det var sant?
Menar du att det inte stämmer överhuvudtaget?
Citera
2026-08-28, 23:56
Avstängd
Citat:
Menar du att det inte stämmer överhuvudtaget?

Nej, jag menar att du inte har presenterat bevis för att det gubben sagt är något han gjort på riktigt.
Citera
2026-08-28, 23:57
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Nej, jag menar att du inte har presenterat bevis för att det gubben sagt är något han gjort på riktigt.
Okej, så du vill ha bevis för något som kanske inte stämmer, eller?
Citera
2026-08-29, 00:04
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-21
Ja visa en som inte är efterbliven av dom uthängda - dom normala verkar ju tagit sitt liv.
Det heter "publicerade". Du kan kolla t ex IT-chefen #795 i Sollentuna. Tycker du att han är efterbliven?
Citera
2026-08-29, 00:07
Avstängd
Citat:
Okej, så du vill ha bevis för något som kanske inte stämmer, eller?

Jag misstänker att du spelar dum.

Nej, jag frågar dig efter bevis eftersom du utgår från att det som skrivs i chatten är sanningsenligt.

Jag har ingen exakt siffra men skulle gissa att i 3 av 4 fall framkommer det aldrig något som styrker det som skrivits om övergrepp.

Är man någorlunda normal i skallen anar man att rätt mycket av det som skrivs i chatterna är struntprat.

I konfrontationen uttrycker sig Sara till och med på ett sätt som hintar om att hon misstänker att det bara var skryt.
Citera
2026-08-29, 00:08
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Han/hon/de/dem har tyvärr blockat mig på Instagram, så jag kan inte se några inlägg. Men dumpadumpen heter väl huvudkontot, sen sitter Raketen och gör inlägg från 5-6 påhittade (fiktiva ) konton och pratar med sig själv. Han verkar ha gott om tid...

https://gofile.io/d/q8j6KbfZ
Pratar med sig själv ja #588
Citera
2026-08-29, 00:08
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
OK, det är på Instagram alltså. Jag får nog skaffa ett konto där så att jag kan beskåda eländet med egna ögon. #588

Det är nästan värt det. Lite som vi snackade om för ett tag sedan, minsta lilla svar från en myndighet tar han som ett kvitto på att han har rätt. Han mailar sönder typ JK och Integritetsskyddsnämnden, de svarar med i princip en läskvittens eller en text om att"vi handhar inte denna typ av ärenden utan bedömer bara utgivningsbevis utifrån bla bla bla...", då lägger han ut skärmklipp och antingen idiotförklarar dem eller tar allt som ett första steg i att Dumpen kommer att stängas, Sara får fängelse och alla som skrivit om Dumpen måste betala honom 40'000. Allt på fikon-språk, samtidigt som att han själv skriver med de olika kontona att "nu måste Sebastian ta tag i detta, han kommer att leda oss i kampen mot Dumpen"...
Citera
2026-08-29, 00:09
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Jag misstänker att du spelar dum.

Nej, jag frågar dig efter bevis eftersom du utgår från att det som skrivs i chatten är sanningsenligt.

Jag har ingen exakt siffra men skulle gissa att i 3 av 4 fall framkommer det aldrig något som styrker det som skrivits om övergrepp.

Är man någorlunda normal i skallen anar man att rätt mycket av det som skrivs i chatterna är struntprat.

I konfrontationen uttrycker sig Sara till och med på ett sätt som hintar om att hon misstänker att det bara var skryt.
Hmm, det kan stämma men samtidigt så skulle det vara idiotiskt att skryta om att man har förgripit sig på barn och sen bli uthängd på Dumpen, eller hur? Om han skulle vara oskyldig så skulle det vara illa
Citera
2026-08-29, 00:09
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Det är nästan värt det. Lite som vi snackade om för ett tag sedan, minsta lilla svar från en myndighet tar han som ett kvitto på att han har rätt. Han mailar sönder typ JK och Integritetsskyddsnämnden, de svarar med i princip en läskvittens eller en text om att"vi handhar inte denna typ av ärenden utan bedömer bara utgivningsbevis utifrån bla bla bla...", då lägger han ut skärmklipp och antingen idiotförklarar dem eller tar allt som ett första steg i att Dumpen kommer att stängas, Sara får fängelse och alla som skrivit om Dumpen måste betala honom 40'000. Allt på fikon-språk, samtidigt som att han själv skriver med de olika kontona att "nu måste Sebastian ta tag i detta, han kommer att leda oss i kampen mot Dumpen"...

https://gofile.io/d/Yl14kgkg enjoy
Citera
2026-08-29, 00:10
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
https://gofile.io/d/q8j6KbfZ
Pratar med sig själv ja #588

Hahaha, tack. Precis vad jag menade och 99% säker på att det är samma raket bakom alla dessa medhållar-konton.
Citera
2026-08-29, 00:11
Avstängd
Citat:
Hmm, det kan stämma men samtidigt så skulle det vara idiotiskt att skryta om att man har förgripit sig på barn och sen bli uthängd på Dumpen, eller hur? Om han skulle vara oskyldig så skulle det vara illa

Ja, hela Dumpen handlar om över 800 gubbar som beter sig idiotiskt så..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in