2026-04-23, 21:42
Medlem
Så han är gift med A, men spred bilder på en helt annan kvinna som han låtsades ha ett förhållande med? Kan ju vara så att den kvinnan såg lite mer ut som en fotomodell och skulle vara ett bättra lockbete, han cahfishade kanske helt enkelt,
Citera
2026-04-23, 21:49
Medlem
MisterCluelesss avatar
En person har kommenterat på #769s Facebook med en länk till Dumpen-konfrontationen. 2759 invånare i Gamleby kan nu förfasa sej över att ha fått en riktig praktpedo- och zoofil i byn. Den stackars kalven kan man förmoda tillhör någon lantbrukare i trakten. Om ens barn skulle råka ut för en sådan här jävel till människa, så vet man på ett ungefär hur man agerar. Jag vet inte hur lantbrukare tänker i frågan, men om det hade varit mitt djur så hade jag nog gått ut i redskapsboden och funderat över vad som lämpar sej bäst när man åker för att prata lite förstånd med vederbörande - tjuga eller yxa.
Citera
2026-04-23, 21:56
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Så han är gift med A, men spred bilder på en helt annan kvinna som han låtsades ha ett förhållande med? Kan ju vara så att den kvinnan såg lite mer ut som en fotomodell och skulle vara ett bättra lockbete, han cahfishade kanske helt enkelt,
Han är gift med A, ja. Fruktansvärt att använda någon annans bild i sådana här sammanhang. I vanliga romansbedrägerier används ju stulna bilder regelbundet och många offer blir ju förbannade på personen på bilderna när dom upptäcker att det hela är en scam. Dom förstår inte alltid att personen på bilden också är ett offer. Men - då gäller det känslor och pengar. Att catfisha någon och påstå att kvinnan på bilden är pedofil och zoofil är ju att ta det ett steg längre. Med tanke på att vissa idioter väljer att stämma Dumpen för förtal så borde väl den här stackars kvinnan ha all anledning att stämma #769 för förtal. Bara en tanke.
Citera
2026-04-23, 21:56
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
En person har kommenterat på #769s Facebook med en länk till Dumpen-konfrontationen. 2759 invånare i Gamleby kan nu förfasa sej över att ha fått en riktig praktpedo- och zoofil i byn. Den stackars kalven kan man förmoda tillhör någon lantbrukare i trakten. Om ens barn skulle råka ut för en sådan här jävel till människa, så vet man på ett ungefär hur man agerar. Jag vet inte hur lantbrukare tänker i frågan, men om det hade varit mitt djur så hade jag nog gått ut i redskapsboden och funderat över vad som lämpar sej bäst när man åker för att prata lite förstånd med vederbörande - tjuga eller yxa.
Ja, en gissning är att bokstavligen alla vet vem han är i byn. Ja fyfan, undra hur hans kommande dagar ser ut. Dessutom är det lång-grillning nu också till Söndag.

Sen vidöppen facebook när man är såpass socialt aktiv osv som han verkar vara. Det gör ju ingenting bättre..
Citera
2026-04-23, 22:01
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Ja, en gissning är att bokstavligen alla vet vem han är i byn. Ja fyfan, undra hur hans kommande dagar ser ut. Dessutom är det lång-grillning nu också till Söndag.
Ja, djungeltrummorna på den här lilla orten har nog redan dundrat på ordentligt.
Citera
2026-04-23, 22:37
Medlem
Ankan-mannens avatar
Hur läser man ut att han ljugit om kvinnan??
Citera
2026-04-23, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Så är det nog, dessutom så ville han nog inte involvera frugan i sin sjuka fantasier.

Hade betalat stora summor pengar för att får höra samtalet med frugan efter att hon har fått reda på att han är pedofil, djurknullare och har spridit bilder på en annan kvinna som han har en påhittad relation med.
Senast redigerad av KetaminKajsa 2026-04-23 kl. 23:15.
Citera
2026-04-23, 23:15
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Hur läser man ut att han ljugit om kvinnan??
Om du orkar läsa vad som skrivs på Dumpen om #769 så får du förklaringen.
Citera
2026-04-23, 23:24
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Så är det nog, dessutom så ville han nog inte involvera frugan i sin sjuka fantasier.

Hade betalat stora summor pengar för att får höra samtalet med frugan efter att hon har fått reda på att han är pedofil, djurknullare och har spridit bilder på en annan kvinna som han har en påhittad relation med.
Jag hade kunnat bidra med en peng för att få höra detta, jag också. Det är ju helt jävla otroligt. Kvinnan på bilderna har anledning att anmäla #769 för grovt förtal.
Citera
2026-04-24, 00:22
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Om du orkar läsa vad som skrivs på Dumpen om #769 så får du förklaringen.
Kan du tipsa om i vilken dump det står?
Citera
2026-04-24, 00:33
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
OK, jag fattar att du har det lite svårt med läsförståelsen, men jag tycker nog ändå att du kan leta upp det där på egen hand i alla fall, för jävla dum är du väl ändå inte?? Eller?
Okej jag ska det, men står det i dumparna, eller i det Sara skrivit i förordet.
Citera
2026-04-24, 00:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Okej jag ska det, men står det i dumparna, eller i det Sara skrivit i förordet.
Som sagt, du får leta på egen hand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in