2026-03-08, 08:33
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Varför vill du med nabbar och klor försvara denna sjuka individ... Vart i telefonsamtalet kan man höra att denna gädda är oskyldig?! Snubben är ju bara ångerfull och ser sitt liv falla ihop.. han erkänner ju till och med sina sjuka fantasier och åker till platsen... det säger allt..
Har du inte lyssnat på samtalet kan jag rekommendera dig att göra det innan du väljer att kommentera
Citera
2026-03-08, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Har du inte lyssnat på samtalet kan jag rekommendera dig att göra det innan du väljer att kommentera

Jag har ju lyssnat och det är ju precis tvärtom mot vad du säger. Han framstår ju som jätteskyldig. Kan du peka ut exakt när i samtalet man ska känna: 'Oj nej, de har fångat en oskyldig gädda! Vilket misstag, stackars sate...' För den känslan får man ju aldrig.
Citera
2026-03-08, 08:51
Medlem
yinyang915s avatar
Citat:

Kanske det enda vettiga du sagt. Jag håller med och uppmanar verkligen alla att lyssna på när #746 bedjar och bönar och gör allt för att få slippa att hans sjuka tankar (och handlingar!) ska offentliggöras. När man lyssnar är det så uppenbart att ingenting han säger egentligen förändrar bilden vi får av honom i hans chattlogg. Vem skulle inte säga att det är en fantasi när man blir påkommen med så sjuka erkännanden? En mycket bra fallstudie i gäddors manipulationer.
Citera
2026-03-08, 08:53
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Hahaha alla, precis ALLA som följer dumpencirkusen har hört det där samtalet, iaf två gånger och många fall fler än så.

Han framstår som skyldig när man lägger ihop det han skrivit och det som sägs i samtalet.
Citera
2026-03-08, 09:07
Medlem
yinyang915s avatar
Angående det här med vilka vi minns. Den första gäddan jag exponerades ordentligt för, förutom min bekante, var #647. Riktigt vidrig. Undrar ibland hur hans liv ser ut idag, har han fortfarande några kunder till sin gitarrverkstad? Vet hans grannar om att de bor granne med en pedofil? Vad har han fått för konsekvenser?
Citera
2026-03-08, 09:22
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:

Nej du kapten krok vi köper det inte.
Citera
2026-03-08, 09:30
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yinyang915
Angående det här med vilka vi minns. Den första gäddan jag exponerades ordentligt för, förutom min bekante, var #647. Riktigt vidrig. Undrar ibland hur hans liv ser ut idag, har han fortfarande några kunder till sin gitarrverkstad? Vet hans grannar om att de bor granne med en pedofil? Vad har han fått för konsekvenser?
För dom flesta gäddor borde det vara den egna hjärnan som blir straffet, alltså ett mentalt fängelse. Vi i samhället minns inte 748 pers (det är helt omöjligt, finns forskning i sådant, vittneskonfrontationer osv). Speciellt om dom ändrar utseende minsta lilla så är det kört (det är ett faktum faktiskt), det handlar om några få dagar så är vårat minne värdelöst.

Men - dom minns ju sig själva däremot, därav mentalt fängelse. Men det förutsätter att dom är medvetna om sig själva också, anser dom sig inte ens gjort något fel så blir det ju inte så.

Exempel på vad jag menar: En gädda är gravt nojig över bli igenkänd osv, trots ändrad look, och i verkligheten är det inte en jäkel som tänker på han. Han går och handlar säger vi. Även om jag är där och handlar också skulle jag inte ha en aning om att jag ens sett honom. Medan han har ångest varje minut (typ i onödan).

Det är väl ett brutalt straff kan jag tänka mig. Men som sagt, är dom likgiltiga, som han där i Norrköping som var ute på promenad och identisk med publiceringen, då funkar det ju inte så.
Citera
2026-03-08, 09:41
Medlem
yinyang915s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
För dom flesta gäddor borde det vara den egna hjärnan som blir straffet, alltså ett mentalt fängelse. Vi i samhället minns inte 748 pers (det är helt omöjligt, finns forskning i sådant, vittneskonfrontationer osv). Speciellt om dom ändrar utseende minsta lilla så är det kört (det är ett faktum faktiskt), det handlar om några få dagar så är vårat minne värdelöst.

Men - dom minns ju sig själva däremot, därav mentalt fängelse. Men det förutsätter att dom är medvetna om sig själva också, anser dom sig inte ens gjort något fel så blir det ju inte så.

Exempel på vad jag menar: En gädda är gravt nojig över bli igenkänd osv, trots ändrad look, och i verkligheten är det inte en jäkel som tänker på han. Han går och handlar säger vi. Även om jag är där och handlar också skulle jag inte ha en aning om att jag ens sett honom. Medan han har ångest varje minut (typ i onödan).

Det är väl ett brutalt straff kan jag tänka mig. Men som sagt, är dom likgiltiga, som han där i Norrköping som var ute på promenad och identisk med publiceringen, då funkar det ju inte så.

Jo, visst, som vi diskuterat här förut. Men jag tänker ändå, angående #647, med sin business, om den blev påverkad. Den kan i sig bli stämplad som en pedofils och därmed vill ingen gå dit. Och nej, jag skulle kanske inte känna igen honom, men hans grannar gör det och vet vem han är. Men vet de att han är pedofil?
Citera
2026-03-08, 11:08
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Varför är denna bortglömd?? Förmodligen den vidrigaste av dom alla. Hade hellre hyrt candyman-Kent som clown till ett barnkalas än låt ett barn komma närmare honom än 500m.

Hur lever han nu? Vad gör han?

Troligtvis håller han fortfarande på med sina svetsprojekt och knullar/pissar runt i vänners husbilar så länge dom inte är hemma.
Frågan är om han själv inte har bosatt sig i en husbil efter hans bravader.
Kan ju inte tänka mig att hans dåvarande sambo stöttat honom efter det här och stannat kvar, men vem vet? Skulle som du skrev vara intressant att veta vad som hände efter.
Citera
2026-03-08, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69

Vi måste se det positivt. Enligt "sent släppta" uppgifter bet en underårig tjej president Donald J Trumphs balle. Det finns hopp. En fråga för att hålla topic är en sak jag undrat efter att i alla fall följt och läst Dumpens förtal om oskyldiga män. Varför är häst och hund favoritdjur för alla som Dumpen förtalar ?
Citera
2026-03-08, 13:12
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Vi måste se det positivt. Enligt "sent släppta" uppgifter bet en underårig tjej president Donald J Trumphs balle. Det finns hopp. En fråga för att hålla topic är en sak jag undrat efter att i alla fall följt och läst Dumpens förtal om oskyldiga män. Varför är häst och hund favoritdjur för alla som Dumpen förtalar ?
Den frågan har ingen svar på, men alla har undrat. Men för att göra det lite mer märkligt, djur är sällan man ser bland "fjortisgäddor", men rena pedofiler så verkar djur standard. Således: små barn = djur.

746 747 nu på senare tid. Men temat är verkligen så. Så någon jäkla koppling verkar det finnas mellan små barn och djur, men inte hos fjortisgäddorna.
Citera
2026-03-08, 13:18
Medlem
Citat:

Alla har lyssnat på samtalet, de flesta flera gånger. samtalet gör bara det hela värre. Man blir ju bara ännu säkrare på att det finns riktiga offer. Polisen behöver bli inkopplad i detta ärende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in