2025-07-26, 19:25
Medlem
Aakkes avatar
Var #645 identifierad?
Citera
2025-07-26, 20:16
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barkisbagarn
Sorry men fd polare
Kommer aldrig prata med honom mer

Hur går snacket i vänskapskretsen? Har han någon kvar….någon som försvarar honom?
Citera
2025-07-26, 20:47
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Sköna? 😫
Fan svårt att missa dem när man pratat med honom.
Jag är en fd vän, blev helt galet förbannad när jag fick höra detta från en musikerkollega! 🤬
Blockat honom

Vad var din uppfattning om honom innan detta ?
Citera
2025-07-26, 21:08
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
#647 Vilken sliskig äckelpedofil. Man spyr på fanskapet. Han har förgripigt sig på x-flickvännens dotter och pratar om att droga ner barn.

Med tanke på fallhöjden ska det bli kul att följa detta peddo.

Oh missat det
Är han dömd för det ?
Annars hoppas jag han blir det.
Jävla äckelgubbe
Citera
2025-07-26, 21:11
Medlem
tar gärna info om 647 i pm tack
Citera
2025-07-26, 21:26
Medlem
Dalulvens avatar
En vacker historia fram till Dumpen-avslöjandet.

Men Doctor Guitar hade en sträng för mycket på sin lyra.
Citera
2025-07-26, 21:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dQw4w9WgXcQ
oj måste var topp tio kulturfilurgädda? topp tre?
efter att ha läst wikin
Ja jag skulle nog våga påstå att #647 är den mest kända gäddan hittills. Åtminstone för folk ca 45-75år som är intresserade av rock och blues musik.
Citera
2025-07-26, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
Ja jag skulle nog våga påstå att #647 är den mest kända gäddan hittills. Åtminstone för folk ca 45-75år som är intresserade av rock och blues musik.

ja det är svårt att jämföra
jag kommer ihåg kyrkopianisten från ystad och nån asiat(?) från stockholm som hade jobbat med stora artister
Citera
2025-07-26, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Hur går snacket i vänskapskretsen? Har han någon kvar….någon som försvarar honom?

Alla är helt chockade och förvånade över detta , fanns väl någon bland alla inlägg som förmodligen inte läst hela Dumpens tråd som försvarande honom.
Hoppas verkligen någon kan ställa upp och stå där en dag och möta upp kunder som vill hämta sina instrument och skicka dem vidare men som väljer mellan pest eller kolera att möta den äckliga grisen!
Citera
2025-07-26, 22:38
Medlem
Amors avatar
Fascinerande grej med 647-chatten är de konflikter de har, där han tycks genuint svartsjuk på den fiktiva personen från Gävle som mamman sa sig chatta med.
Citera
2025-07-26, 22:42
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Alla är helt chockade och förvånade över detta , fanns väl någon bland alla inlägg som förmodligen inte läst hela Dumpens tråd som försvarande honom.
Hoppas verkligen någon kan ställa upp och stå där en dag och möta upp kunder som vill hämta sina instrument och skicka dem vidare men som väljer mellan pest eller kolera att möta den äckliga grisen!

Är han ensam ägare till den där verkstan eller vad det är? Annars är det bara att slänga ut honom och byta lås och spärra hans kort.
Citera
2025-07-26, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
Gädda #616

Tykarpsgrottans ägare vill inte besvara en känslig fråga. Påstå att man är separerade när man har adressen -------- som hon bor på och maken är skriven på -------------- Så säger det mer om hennes inblandning i detta än vad som påvisas. Men Du avgör själv vad som är sant eller lögn.

https://www.facebook.com/watch/?v=1270620211387377

Om man ska lägga ut adresserna så får man nog ha rätt för sig?

616 bor kvar på gården, det är ju ändå hans. Hon har flyttat till det nr som ni påstår.
Han är borta på allabolag på alla verksamheter som hon är med i.

Ingen har hittills lagt upp något bevis på att hon är med honom. Hon var åtminstone ensam idag då jag såg henne. Och hon är så pass sliten, kan det vara tbbe som trakasserar henne ? Han har ju en historik i att aldrig ge sig.

Försvarar absolut inte henne men ska man lägga fram något får man ju skriva rätt och lägga upp bevis =)
Huruvida det funkar i tidsaspekt till skilsmässa och dylikt och tiden det tar för att han ska vara borta juridiskt från bolagen ekonomiskt de får en jurist svara på.

(redigera bort adresserna)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in