2023-06-19, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frost37

Ok! Måste ju vara världsrekord i så fall om han redan gjort det! OM det stämmer så börjar man ju undra exakt hur mycket skit det finns i hans historia som han vill undvika att det ska komma fram!
Citera
2023-06-19, 17:50
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Ok! Måste ju vara världsrekord i så fall om han redan gjort det! OM det stämmer så börjar man ju undra exakt hur mycket skit det finns i hans historia som han vill undvika att det ska komma fram!

Jobbat som lärare och rektor i många år. Vågar inte tänka på vad som hänt med alla elever som blivit inkallade till honom.
Citera
2023-06-19, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Jag tror inte att det har gått särskilt bra för många av gäddorna. De med familj och arbete har nog fått en rad olika problem som konsekvens av detta. En del av de som avslöjats av Dumpen har valt att ta sina liv.

Tycker den där lille dvärgen på IKEA var en riktigt äcklig jävel. Han har frekvent besökt Thailand och man kan ju spekulera lite i kring vad för slags aktiviteter han har ägnat sig åt där. Även den där som var tjacktorsk, han verkade inte heller ha alla hästar hemma.

Jag känner ingen som har blivit uthängd på Dumpen, och det är jag faktiskt rätt glad över.

Jag känner till stövel gäddan f ån jönköping....vet vem han är inte mer.
Citera
2023-06-19, 17:56
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814
Ahh flåt. Trodde ni ville veta det.
Har du bra källa?
Citera
2023-06-19, 18:03
Medlem
Tournis avatar
Vad gäller gädda #240 så ser man parets gullande med något förmodat afghanskt skäggbarn i vissa av fotona.

Undrar vad den stackaren fått utstå?
Citera
2023-06-19, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gäddan har sin Facebooksida kvar. Där har han gett en bra recension till bastun i byn. Den ser faktiskt ut att fungera lite som en "bastuklubb"

Har säkert hänt både det ena och andra i den bastun...
Citera
2023-06-19, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Har du bra källa?

Bra o bra.
Det är jag som är källan.
Gick in på gäddans fb o kollade.
Citera
2023-06-19, 18:41
Medlem
TheTricksters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Någon hade postat konfrontationen (gädda #240) i Lerberget-gruppen på Facebook och nu för 10 min sen skrev någon att posten skulle raderas för han hade tagit livet av sig.
Nu när jag kollar i gruppen så finns inte posten kvar längre.
Undra om det stämmer då alltså

Låter inte sannolikt att anhöriga skulle gå ut med sådan information bara timmar efter ett självmord. Men om det skulle stämma gissar jag att det blir förnyad debatt kring Dumpens metoder.
Senast redigerad av TheTrickster 2023-06-19 kl. 18:43.
Citera
2023-06-19, 19:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
#240 Är en typisk "byahövding" som tror han är onåbar och kommer undan med vad som helst. Dumpens rollspelade 14-åring är knappast den första minderåriga denna gubbe varit på. Typisk sliskig, kladdig gubbe, måste ju vara känd "på byn" som snuskgubbe.

Jo känns överlägsen redan under konfrontationen. Att detta kommer inte betyda något. Han är en höjdare. Lär bli en "rude awakening". Som ordförande i byalag brukar midsommarfirandet vara årets höjdpunkt men han som ordförande lär nog inte få tala där. Om så lär det bli konstigt stämning.

Återstår att se om något mera kommer fram. Antyder under konfrontationen att detta inte är första gången och som lärare och tom rektor i väldans många år vet man inte. Samtidigt finns det ju gubbar som blir konstiga med åren och detta "intresse" är kanske något han startat med på senare år. Borde ju om han hållit på tidigare under sina yrkesverksamma år kommit ut tidigare.
Citera
2023-06-19, 19:33
Medlem
TheTricksters avatar
Finns det ingen i Lerberget som kan kolla existensstatus på Ingo Herrtvingtvång?
Citera
2023-06-19, 19:38
Medlem
Rörande Tjänstemannagäddan nr #233 så har denne, som sagt, fått sparken från sitt arbete. Detta den 19/5.
Han ska enligt uppgift bo själv numera. Ingenting jag kan bekräfta till 100%, men det är vad jag har hört. Han äger lägenheten helt själv, så det är inte tal om att han flyttar ut.
Citera
2023-06-19, 19:46
Medlem
Ny gädda https://dumpen.se/2023/06/19/domstolsgaddan-napp-241-sundsvall/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här