2024-07-06, 12:40
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Någon som vet om #316 har tagits till nåder av sina Youtube-kompisar? Och jobbar han kvar som grävmaskinist?

Vad har jag missat? Ge mig all info o länkar! #316
Citera
2024-07-06, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
#316 fluff är en av de allra sjukaste. Men på ett eget sätt. Blev nästan rädd för honom.

Det är extremt sjukt att ha sånt fluff i byxorna en hel vecka eller ens en sekund, men det var bara så äckligt att jag vill bara inte tänka på den gäddan. Så ohygieniskt att man spyr. Inte för att själva bärandet av fluff skadar någon annan men vidrigt. Men det är så klart inte värre än att skada barn. #316
Citera
2024-07-06, 13:54
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jag som vuxen kvinna tycker det ser jättefånigt ut. Hålla undan urskog kan man ju göra men raka, njaa

Klart man kan raka sig, det är väl ingen katastrof?
Nåväl, har vi några gäddor som lyckats få nytt jobb?
Citera
2024-07-06, 15:49
Medlem
Kul att det bara sprutar in gäddor nu, en ny gädda varje dag. Rena rama julkalendern
Citera
2024-07-06, 16:39
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Kul att det bara sprutar in gäddor nu, en ny gädda varje dag. Rena rama julkalendern

Underbart. Det är Jul nästan varje dag 😁
Citera
2024-07-06, 17:37
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Blir det 500 innan sommaren är slut?
Citera
2024-07-06, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson

Trisst bara att det var ett tag sen som vi fick en riktig höjdare som Daddy Cool med den ådriga kuken
Citera
2024-07-06, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnfortus
Detta är OT såklart. Men du kan ju inte välja ut en (1) skatt av många och bara jämföra den. I detta fallet får du räkna med arbetsgivaravgift i alla fall om du ska jämföra. Den danska är väldigt låg medan svenska arbetsgivare betalar 32% extra på din bruttolön. Bara där är Sverige långt över.
Om du gått in på länken hade du sett att det justerats både efter det och efter hans inkomstnivå. Men Danmark har högre skattetryck än vi generellt.
Citera
2024-07-06, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Citera gärna inlägget där någon är glad över att fruns restaurang bommas igen, för jag hittar inte det.
För det finns inte. Man borde kicka idioter som den skribenten vars enda mål tycks vara att sperida disinformation. Man kan spekulera runt syftet där. Varje person som inte håller med hen kallas "dumpensektanhängare" eller liknande, men jag antar att man inte får kalla alla som tycker Dumpen är värre än sexualbrottsförövare för gäddor?

Självklart är ingen glad över gäddans stackars fru råkar illa ut och jag hoppas de som förstört för henne får rättsliga följder av det.
Citera
2024-07-06, 17:56
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson

Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Blir det 500 innan sommaren är slut?

Sedan den 22:a juni har vi aldrig behövt vänta mer än två dygn på nästa gädda. 500 innan sommarens slut är helt klart inom räckhåll.
Citera
2024-07-06, 18:13
Medlem
#440 väcker då inget stort intresse, inte heller hos mig ska tilläggas. Framstår som en sexgalen man som gillar sin egen kuk och tonårsbröst. I likhet med andra gäddor så blev han inte misstänksam när barnet inom kort skulle resa precis till en plats i närheten där han bor.
Citera
2024-07-06, 18:37
Medlem
Neatlesss avatar
Rebus på färdtjänstgäddan #439 Jönköping

Förnamn: filmrecensenten och krönikören Andersson på Aftonbladet sen många år.

Efternamn: fd partiledare för F! som gillar att bränna pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in