2026-03-26, 17:08
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saanndraa
Hej tänkte hoppa in här och ta del av de intressanta diskussionerna och förhoppningsvis kunna bidra lite själv. Jag träffar kunder då och då, mest när jag känner för det och har tid, och har väl gjort det i 3 år ungefär.

Tänkte på det som skrivs om knulla dåligt, känner ni att ni kan tala om för era kunder hur ni vill ha det eller är det obekvämt att prata om det?

Ja, alltså. Nu handlar det inte primärt om min sexuella njutning i första hand ut mot kund.Här är kunden i fokus till skillnad från ett vanligt ligg med vanlig man.Men sånt har du nog redan upptäckt.

Jag har periodvis ont i ländryggen pga träningsskada och missionären kan bli ett problem oavsett om kunden är en stor klumpeduns eller en liten nätt räka.Detta också oavsett vilken säng det än handlar om.Måste då avbryta och övergå i annan ställning, vilket inte varit något problem.

Annars har de flesta kunder klart för sig vad de vill ha och agerar efter detta, det vill säga,att de är tydliga med vilken sexuell handling eller ställning som ska gälla .

Endast om kunden är velig eller inte riktigt vet vad han vill ha går jag in och styr upp det hela. Vad gäller stammisar så följer detta ett givet mönster och vi provar oss inte fram, eftersom vi gör som vi brukar.

Hur löser du själv uppgiften? Vore fint att veta om du kanske har något vi andra kan prova.😺😺
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-03-26 kl. 17:23.
Citera
2026-03-26, 18:30
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute

Ja! Det här har vi diskuterat många ggr och vi är flera som verkar ha samma erfarenheter. Det är många som verkligen är urusla på att knulla och verkar inte alls fatta hur kvinnokroppen funkar. Varken fysiskt eller att vi har en cykel som påverkar oss. Ganska så obegripligt eftersom alla mina nuvarande kunder lever i relationer. Varit gifta eller sambo länge, har haft flera relationer, har flera barn osv. Det är faktiskt väldigt få av mina kunder som tillhört "incelgruppen" som blivit över på relationsmarknaden och bara har köpesex att välja på. Att de senare kanske frågar AI om kvinnokroppen man väl kanske fatta! 😅 Men de andra borde ha lite mer koll tycker man.

Jag har träffat några oskulder och de har faktiskt inte varit de sämsta liggen jag har haft i tjänsten! 😂 Alla har varit öppna med att de var oskulder och ville ta det lugnt och lära sig så de var ju lyhörda, kände in och lyssnade. Körde inte bara på som att de mästerknullare. De visste ju liksom att de inte var de. Väldigt gulliga och fina personer, särskilt en! Honom brukar jag ibland tänka på och undra hur det har gått för. 😊

Det är ju inte så att de som är dåliga på att ligga bara bonkar på och bara tänker på sig själva. De vill ju väldigt ofta tillfredsställa mig med, det kan nästan vara viktigare för dem att jag har det bra än att de själva har det. Det är väldigt vanligt bland kunder faktiskt, nåt som utomstående kanske inte fattar. Nu jobbar vi ju alla väldigt olika och det finns ett stort spektrum av sexarbete. En del suger kuk bakom en container och en del gör FMTY över hela världen. Men min upplevelse av att vara frilansande hora som själv väljer vem, vad, var och när så är det så det ofta ser ut. Tack och lov är de flesta kunder införstådda med att sex är ett samspel och att det är viktigt att den andra parten har det bra. Det handlar om inte bara om "onani i en kropp". Iaf har det inte sett ut så för mig när jag jobbar. Många som inte riktigt kan och vill förstå alla nyanser som finns i sexarbete.

Nåväl, jag är ju inte kåt och säljer inte sex för att få utlopp för min sexualitet men det är ju betydligt trevligare med träffar där kunden någorlunda vet vad han håller på med. En del gör ju saker som är direkt oskönt eller verkligen inte känns nånting. Visst är alla olika, men en del saker är inte sköna för nån. Aggressivt gröpande i snippan, torra fingrar i torr anal, slicka fem cm från klittan osv. Sånt har jag aldrig varit med om privat!

Jaa, alltså, jag kommer nog aldrig att förstå hur män som har varit gifta lika länge som jag har levt kan vara dåliga på att knulla. Man kan ju förstå att en ung och oerfaren singelkille knullar som att han har frågat AI hur sex går till, men män som är 60+ och levt i relationer hela sitt vuxna liv... 🧐

Men som du säger så är det ju inte så att de skiter totalt i min njutning. Tvärtom! Det är bara det att sex i tjänsten inte är rätt tid och plats för mig att fokusera på min njutning och hålla på och dirigera. En del kan till och med bli lite kränkta om jag försöker rätta dem och bara "Vaddå? Är det inte skönt?? 😔". Många vill alltså att jag ska njuta, men de vill samtidigt inte att jag ska berätta hur jag egentligen vill ha det. Lite motsägelsefullt av kunderna, men när jag är eskort spelar det verkligen ingen roll om jag njuter eller inte, så de får hålla på med sina märkliga sextekniker så länge det inte gör faktiskt ont eller skadar mig på något sätt.

När jag ligger privat så vill jag däremot njuta på riktigt och då kan jag gärna visa hur jag vill ha det. Men att ligga privat är ju inte samma sak som att ligga i tjänsten, vilket har diskuterats många gånger i tråden.
Citera
2026-03-26, 19:48
Medlem
Citat:
Hur gör du själv, brukar du dirigera dina kunder? 😊

För min del så säljer jag inte sex för att få utlopp för min egen sexualitet så det spelar inte så stor roll att kunder är dåliga på att knulla. Det är så klart inte skönt när det är nåt som uppenbart är smärtsamt och då säger jag till. Annars låter jag dem hållas. Detta har diskuterats mkt i tråden.

Jag kanske inte säger till vid första träffen men om det är någon jag träffat flera gånger så säger jag absolut till och kan också styra genom att ta hans hand och lägga på tex mina bröst. jag har en kund som slickar mig så skönt och det gör han pga han vet vad som är skönast för mig eftersom jag har sagt till. ibland säger jag till, ibland frågar kunden själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Ja, alltså. Nu handlar det inte primärt om min sexuella njutning i första hand ut mot kund.Här är kunden i fokus till skillnad från ett vanligt ligg med vanlig man.Men sånt har du nog redan upptäckt.

Jag har periodvis ont i ländryggen pga träningsskada och missionären kan bli ett problem oavsett om kunden är en stor klumpeduns eller en liten nätt räka.Detta också oavsett vilken säng det än handlar om.Måste då avbryta och övergå i annan ställning, vilket inte varit något problem.

Annars har de flesta kunder klart för sig vad de vill ha och agerar efter detta, det vill säga,att de är tydliga med vilken sexuell handling eller ställning som ska gälla .

Endast om kunden är velig eller inte riktigt vet vad han vill ha går jag in och styr upp det hela. Vad gäller stammisar så följer detta ett givet mönster och vi provar oss inte fram, eftersom vi gör som vi brukar.

Hur löser du själv uppgiften? Vore fint att veta om du kanske har något vi andra kan prova.😺😺

Majoriteten av mina kunder är inte endast fokuserade på sin egna njutning, snarare delad njutning. självklart är kundens njutning i fokus men för många av mina kunder så handlar det också för dom om att jag också ska ha det skönt.
Vad menar du med hur jag löser uppgiften? Kan du förtydliga det?

Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Jaa, alltså, jag kommer nog aldrig att förstå hur män som har varit gifta lika länge som jag har levt kan vara dåliga på att knulla. Man kan ju förstå att en ung och oerfaren singelkille knullar som att han har frågat AI hur sex går till, men män som är 60+ och levt i relationer hela sitt vuxna liv... 🧐

Men som du säger så är det ju inte så att de skiter totalt i min njutning. Tvärtom! Det är bara det att sex i tjänsten inte är rätt tid och plats för mig att fokusera på min njutning och hålla på och dirigera. En del kan till och med bli lite kränkta om jag försöker rätta dem och bara "Vaddå? Är det inte skönt?? 😔". Många vill alltså att jag ska njuta, men de vill samtidigt inte att jag ska berätta hur jag egentligen vill ha det. Lite motsägelsefullt av kunderna, men när jag är eskort spelar det verkligen ingen roll om jag njuter eller inte, så de får hålla på med sina märkliga sextekniker så länge det inte gör faktiskt ont eller skadar mig på något sätt.

När jag ligger privat så vill jag däremot njuta på riktigt och då kan jag gärna visa hur jag vill ha det. Men att ligga privat är ju inte samma sak som att ligga i tjänsten, vilket har diskuterats många gånger i tråden.

Oj vad konstigt, ingen har blivit kränkt när jag sagt eller visat hur jag vill ha det. om de blivit osäkra på sin förmåga är en annan sak men inget som har direkt märks.
Senast redigerad av Saanndraa 2026-03-26 kl. 20:28.
Citera
2026-03-26, 20:39
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Jag kanske inte säger till vid första träffen men om det är någon jag träffat flera gånger så säger jag absolut till och kan också styra genom att ta hans hand och lägga på tex mina bröst. jag har en kund som slickar mig så skönt och det gör han pga han vet vad som är skönast för mig eftersom jag har sagt till. ibland säger jag till, ibland frågar kunden själv.

Härligt att han slickar dig så skönt! 🙌

Får du sköna orgasmer också? Njuter du skönt? Har ni nyfiket och utforskande sex? Är han generös? Lyhörd? Härlig? Generös? Vilken dröm isf! Full pott ju! 🥰
Citera
2026-03-26, 20:43
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:

Majoriteten av mina kunder är inte endast fokuserade på sin egna njutning, snarare delad njutning. självklart är kundens njutning i fokus men för många av mina kunder så handlar det också för dom om att jag också ska ha det skönt.
Vad menar du med hur jag löser uppgiften? Kan du förtydliga det?

Oj vad konstigt, ingen har blivit kränkt när jag sagt eller visat hur jag vill ha det. om de blivit osäkra på sin förmåga är en annan sak men inget som har direkt märks.

Ja, löser uppgiften med att prata med kunden. Det var ju vad du frågade efter.

Jo, fast det är inte alla kunder jag kan njuta av. Därför fejkorgasm och detta ämne har vi i tråden avhandlat för längesedan mycket grundligt. ✔️👍

Sen vet jag inte hur jag ska definiera att en kund är en dålig älskare. Så många parametrar att ta hänsyn till, men är kunden alkoholpåerkad på nivån över vanlig salongsberusning blir det aldrig bra varken för kunden eller mig.

Jag har pratat förr om de jag kallar för "storknullare" . Inte att de är storvuxna, men de kan konsten att älska på ett extremt passionerat sätt, eldigt och hett som tusan.🔥🌡️ Somliga män tycks bara ha det i sig.Sådana män funkar jag bäst med sexuellt.

Some like it hot.

Hotter than Tabasco extra hot.😸😸

Oh, yeah!!
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-03-26 kl. 21:34.
Citera
2026-03-26, 21:02
Medlem
Citat:
Härligt att han slickar dig så skönt! 🙌

Får du sköna orgasmer också? Njuter du skönt? Har ni nyfiket och utforskande sex? Är han generös? Lyhörd? Härlig? Generös? Vilken dröm isf! Full pott ju! 🥰

Just han är det utforskande med, antar det är det om man ibland träffas utomhus
de andra är vilka kunder som helst, varken mer eller mindre. Har dina kunder de superlativen som du nämner?

Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Ja, löser uppgiften med att prata med kunden. Det var ju vad du frågade efter.

Jo, fast det är inte alla kunder jag kan njuta av. Därför fejkorgasm och detta ämne har vi i tråden avhandlat för längesedan mycket grundligt. ✔️👍

Sen vet jag inte hur jag ska definiera att en kund är en dålig älskare. Så många parametrar att ta hänsyn till, men är kunden alkoholpåerkad på nivån över vanlig salongsberusning blir det aldrig bra varken för kunden eller mig.

Jag har pratat förr om de jag kallar för "storknullare" . Inte att de är storvuxna, men de kan konsten att älska på ett extremt passionerat sätt, eldigt och hett som tusan.🔥🌡️ Somliga män tycks bara ha det i sig.

Some like it hot. 😺😸

Jo men så är det ju, och det gör jag med. det är ett samspel ändå och jag ser till att ha det skönt och kommunikation är nyckeln! Klart att man har fakeat också i sina dagar, vilket kan hända med någon ny när man inte lärt känna varandras kroppar än. Nej verkligen alkohol eller drogpåverkad är ett stort nej men det har jag aldrig varit med om. En dålig älskare är någon som inte är lyhörd utan kör på i 180, men kan man kräva av en kund att ta det lugnt i och med att han köper en tjänst?

Förstår precis vad du menar med storknullare 🔥
Senast redigerad av Saanndraa 2026-03-26 kl. 21:05.
Citera
2026-03-26, 21:20
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
de andra är vilka kunder som helst, varken mer eller mindre. Har dina kunder de superlativen som du nämner?

Superlativ är det väl ändå inte? Positiv är nog den korrekta grammatiska termen. Tror jag. Men strunt samma! Här är vi ju inte bajsnödiga revisorer som sitter och petmånsar sig. Vi är horor som snackar kunder och träffar! 🤙

Utomhusknull med kunder alltså. Hur då? Bakom container? I buske? På en rastplats? Gågatan kl 04 på morgonen? Spännande! Men du behöver verkligen inte svara om du inte vill outa dig för mkt. ☺️

Gillar du samma saker privat som när du säljer sex? Gillar du utforskande och nyfiket utomhusknull även utanför tjänsten?

Mina kunder är schyssta, vänliga, enkla och säkra. Bra personer. Inga superlativ där inte. Bara positiv. Så att säga. Men det räcker för fint för mig. ☺️

Vad är en full pott-kund för dig? Är det där äventyrliga och utforskande viktigt för dig? Knull utomhus och sånt?
Citera
2026-03-26, 22:17
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:

Jo men så är det ju, och det gör jag med. det är ett samspel ändå och jag ser till att ha det skönt och kommunikation är nyckeln! Klart att man har fakeat också i sina dagar, vilket kan hända med någon ny när man inte lärt känna varandras kroppar än. Nej verkligen alkohol eller drogpåverkad är ett stort nej men det har jag aldrig varit med om. En dålig älskare är någon som inte är lyhörd utan kör på i 180, men kan man kräva av en kund att ta det lugnt i och med att han köper en tjänst?

Förstår precis vad du menar med storknullare 🔥

Klart jag kan. Får jag ont av olika anledningar måste jag ju säga ifrån.

Gör inte du det?
Citera
2026-03-27, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika

Ja, kunden vill att man har det skönt, men de tror att de som är skönt för dom givetvis är skönt för mig, vilket sällan är fallet. Och som sagt, att påpeka det är oftast inte nån större ide, då dom varken förstår eller vill lyssna på riktigt. 😬
Tror inte det är av illvilja utan bara ren oförståelse och oförmåga att ta in andras perspektiv.
Citera
2026-03-27, 09:23
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madkin
Ja, kunden vill att man har det skönt, men de tror att de som är skönt för dom givetvis är skönt för mig, vilket sällan är fallet. Och som sagt, att påpeka det är oftast inte nån större ide, då dom varken förstår eller vill lyssna på riktigt. 😬
Tror inte det är av illvilja utan bara ren oförståelse och oförmåga att ta in andras perspektiv.

Exakt, vi har diskuterat det mycket i tråden och vi är många som har samma erfarenhet verkar det som. Kunder vill för det mesta att jag som provider också har det skönt men är inte så intresserade av HUR det de skulle kunna göra det skönt för mig. Men det spelar som sagt ingen roll för mig eftersom det är ett jobb. Jag blir kåt och får utlopp för det i helt andra situationer och med andra personer.😊

Men ja, kunder i allmänhet vill ju att även jag ska ha det bra. Inte bara bra, till och med komma. Jag har bara varit med om ett fåtal som helt kört sitt och bara velat "tömma". Urghhh! Jag hatar det pinsamma uttrycket, men här är det passande.
Citera
2026-03-27, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Ett av många skäl till det är ju att jag utgår från att sexarbetarens orsak till att ha sex med mig är att hon vill ha mina pengar, inte att hon är kåt. Något som väl denna tråd bekräftar rätt bra.

Så jag finner det lite märkligt om det skulle vara så att jag är en udda torsk.

Inte alla här inne men det får man tydligen inte prata högt om. Det är sedan gammalt!
Citera
2026-03-27, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Inte alla här inne men det får man tydligen inte prata högt om. Det är sedan gammalt!
Får man tala lågt om det då? Typ mellan tummen och pekfingret, hur ofta gå en sexarbetare igång under jobbet? :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in