Citat:
Ursprungligen postat av
Saanndraa
Hej tänkte hoppa in här och ta del av de intressanta diskussionerna och förhoppningsvis kunna bidra lite själv. Jag träffar kunder då och då, mest när jag känner för det och har tid, och har väl gjort det i 3 år ungefär.
Tänkte på det som skrivs om knulla dåligt, känner ni att ni kan tala om för era kunder hur ni vill ha det eller är det obekvämt att prata om det?
Ja, alltså. Nu handlar det inte primärt om min sexuella njutning i första hand ut mot kund.Här är kunden i fokus till skillnad från ett vanligt ligg med vanlig man.Men sånt har du nog redan upptäckt.
Jag har periodvis ont i ländryggen pga träningsskada och missionären kan bli ett problem oavsett om kunden är en stor klumpeduns eller en liten nätt räka.Detta också oavsett vilken säng det än handlar om.Måste då avbryta och övergå i annan ställning, vilket inte varit något problem.
Annars har de flesta kunder klart för sig vad de vill ha och agerar efter detta, det vill säga,att de är tydliga med vilken sexuell handling eller ställning som ska gälla .
Endast om kunden är velig eller inte riktigt vet vad han vill ha går jag in och styr upp det hela. Vad gäller stammisar så följer detta ett givet mönster och vi provar oss inte fram, eftersom vi gör som vi brukar.
Hur löser du själv uppgiften? Vore fint att veta om du kanske har något vi andra kan prova.😺😺