2024-02-28, 11:09
Medlem
DroneXR7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Det vanliga när jag inte vill träffa dem är att jag antingen inte får något svar alls, eller så tackar de bara för svar och går vidare. Det har hänt mig knappt en handfull gånger att någon har reagerat så pass starkt som den här personen.

Det är om den nya tjejen skriver och tackar sen som man bör bli orolig.
Citera
2024-02-28, 12:04
Medlem
Citat:
På tal om längre träffar så hade jag en kund förut som började gilla mig lite för mycket kan man säga. Han var helt övertygad om att han var den absolut bästa jag varit med. Hursomhelst så föreslog han en gång att vi skulle åka på en weekendresa tillsammans och blev lite kränkt när jag förklarade att jag vill ha betalt för det. Han bara "men vaddå?? Vi gillar ju varandra och jag pröjsar ju för all mat och så...". Tönt. 🤡

Det är den stora nackdelen med att träffa sexpartners på detta sätt. Har man väl börjat blanda in pengar kan man aldrig sluta, det är dessvärre sanningen som man måste förhålla sig till. Att gå från ett eskort-klient-förhållande till vanliga KKs händer i princip aldrig, om inte tjejen ändå hade bestämt sig för att sluta som eskort.

Det har hänt mig två gånger, men båda gångerna så ville tjejen sluta med eskortandet. Vi fortsatte att träffas som vänner och KKs, men det är så extremt ovanligt att det är ingenting man någonsin ska räkna med.
Citera
2024-02-28, 16:38
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxerRobert
Det är den stora nackdelen med att träffa sexpartners på detta sätt. Har man väl börjat blanda in pengar kan man aldrig sluta, det är dessvärre sanningen som man måste förhålla sig till. Att gå från ett eskort-klient-förhållande till vanliga KKs händer i princip aldrig, om inte tjejen ändå hade bestämt sig för att sluta som eskort.

Det har hänt mig två gånger, men båda gångerna så ville tjejen sluta med eskortandet. Vi fortsatte att träffas som vänner och KKs, men det är så extremt ovanligt att det är ingenting man någonsin ska räkna med.

Sexarbetare har ju ett privat sexliv också så det är inte omöjligt att man träffar på en kund där allt är så najs att man kan tänka sig att ha honom som privat ligg. Jag säger inte att det är vanligt men jag vet att det har hänt för flera stycken och det har aldrig varit så att de har velat sluta med sexarbetet och de därför kan tänka sig att ligga med en kund privat.

Många verkar ha väldigt svårt att förstå att sexarbetare har ett privat sexliv vid sidan av jobbet. De verkar tro att man knullar på jobbet och privat har man inget behov av närhet och sex med nån man själv tänder på. Så är det inte. Inte för nån sexarbetare jag känner men det är kanske inte så du menar? Du kanske menar att de du pratar om ändå tänkt sluta sexarbeta och då kan de tänka sig att ha kvar en enkel sexkontakt de vet funkar?
Citera
2024-02-28, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Många verkar ha väldigt svårt att förstå att sexarbetare har ett privat sexliv vid sidan av jobbet. De verkar tro att man knullar på jobbet och privat har man inget behov av närhet och sex med nån man själv tänder på. Så är det inte. Inte för nån sexarbetare jag känner men det är kanske inte så du menar? Du kanske menar att de du pratar om ändå tänkt sluta sexarbeta och då kan de tänka sig att ha kvar en enkel sexkontakt de vet funkar?

I mitt senaste fall var det så att hon inte ville vara eskort, utan mer sugar babe (träffades vid Seeking). Dock hade hon glidit in mer på rent eskortande, och hon tyckte inte det var så kul som hon trodde.
Citera
2024-02-28, 19:05
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
I mitt senaste fall var det så att hon inte ville vara eskort, utan mer sugar babe (träffades vid Seeking). Dock hade hon glidit in mer på rent eskortande, och hon tyckte inte det var så kul som hon trodde.

Jaha, ok. Väldigt vanligt annars att många har svårt att fatta att sexarbetare har privata relationer. Vi funkar alla olika och för mig personligen har SB/SD-relationer bara varit förlustaffärer så där har dynamiken varit helt fel för att jag skulle ha velat träffa nån privat. Nu är det inte aktuellt ändå eftersom jag lever i en relation och jag för det mesta träffar kunder som är i fel åldersgrupp för mig om vi pratar privat relation.

Men annars så är det ju lite Pretty woman-fantasi det här att en sexarbetare egentligen vill sluta med sexarbetet och blir "räddad" av en kund man gillar på riktigt.
Citera
2024-02-29, 17:48
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroneXR7
Har er syn på män förändrats?
Ja. Trodde innan att det bara var en viss typ av män som köper sex men så är det vekligen inte. Det är alla typer av män som köper sex och det är alla typer av män som är otrogna.

Det är det som är bra men också hemskt med att vara sexarbetare. Du får träffa alla typer av människor, och du får träffa alla typer av människor...

Citat:
För mig är sugarbabe/sugardaddy folk som vill vara romatiserade sexarbetare. Det är precis samma sak. Där sexet tenderar att bero på pengar och gåvor.
Citera
2024-02-29, 21:09
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Sexarbetare har ju ett privat sexliv också så det är inte omöjligt att man träffar på en kund där allt är så najs att man kan tänka sig att ha honom som privat ligg. Jag säger inte att det är vanligt men jag vet att det har hänt för flera stycken och det har aldrig varit så att de har velat sluta med sexarbetet och de därför kan tänka sig att ligga med en kund privat.

Jag kanske är lite udda som att inte har något sexliv utanför sexarbetet. 😆 Jag har liksom inget behov av det. Även om jag (oftast) inte blir tillfredsställd av kunder så räcker det ändå med det sexet för att jag ska känna mig nöjd. Jag känner inte något riktigt behov av att dejta heller.

Fast ibland om jag har haft riktigt dåligt sex med en kund så kan jag ibland önska att jag hade typ en kk som hade kunnat knulla mig ordentligt efteråt. 😆
Citera
2024-03-01, 17:39
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Jag kanske är lite udda som att inte har något sexliv utanför sexarbetet. 😆 Jag har liksom inget behov av det. Även om jag (oftast) inte blir tillfredsställd av kunder så räcker det ändå med det sexet för att jag ska känna mig nöjd. Jag känner inte något riktigt behov av att dejta heller.

Fast ibland om jag har haft riktigt dåligt sex med en kund så kan jag ibland önska att jag hade typ en kk som hade kunnat knulla mig ordentligt efteråt. 😆

Jag har egentligen inte heller något behov av sex utanför jobbet. Just nu kan typ 70% av mina kunder kan tillfredsställa mig/ jag använder min vibrator samtidigt som vi har sex, det fungerar väldigt bra gör mig. Gör att jag sparar mkt tid som jag slipper onanera själv/ringa över en kk.
Citera
2024-03-01, 21:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DroneXR7
Har er syn på män förändrats?
På ett sätt inte. Jag var "cynisk" innan och visste att de flesta män är otrogna. Däremot fick jag en ögonöppnare hur vanligt förekommande det är bland helt "vanliga" killar att köpa sex.
Citera
2024-03-01, 21:58
Medlem
DroneXR7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beuhr
På ett sätt inte. Jag var "cynisk" innan och visste att de flesta män är otrogna. Däremot fick jag en ögonöppnare hur vanligt förekommande det är bland helt "vanliga" killar att köpa sex.

Som det börjar se ut i samhället kommer det nog bara bli vanligare och vanligare.
Citera
2024-03-03, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beuhr

Vad tycker du/ni om att det ofta är helt vanliga killar ni träffar? Känns det tryggare då? Eller är de vanliga killarna istället ute efter mer extrem/ovanlig sex när de kommer till dig/er?
Citera
2024-03-05, 11:54
Avstängd
Citat:
Precis! Om man säger nej till träff så är det många som tror att man har en annan bokning. Att man kan vara uppbokad på privata saker är det ingen som verkar tänka på. Eller att man är trött och har mensvärk och skitigt hår och bara vill ligga hemma i soffan och dricka folköl med sin kille.
Hur är det att vara sexarbetare och ha ett förhållande. Trodde de flesta var singlar 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in