2023-01-29, 20:11
Medlem
Tjo folket
har en Mazda 2600 och vill slanga i den en diesel motor
kan jag få in en d24 eller om606 ?
kan den besiktas med den nya moto ?
den är 1990 just nu är motor bytt till en 2.5 diesel från Mazda 2500 men sitter inte bra.
vem kan jag vända mig för att få ihop det ?
Citera
2023-01-29, 20:12
Medlem
volvo666s avatar
Varför i helvete ska du gå och välja mellan en osäker motor och en motor som är så överprisad att du bara vill gråta lägg dina pengar på en fin d4d istället jävla tattarfjortis vad har den för effekt och vrid på papper
Citera
2023-02-01, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo666
Varför i helvete ska du gå och välja mellan en osäker motor och en motor som är så överprisad att du bara vill gråta lägg dina pengar på en fin d4d istället jävla tattarfjortis vad har den för effekt och vrid på papper
Okej, vi säger att jag vill lägga in en d24 hur gör jag med besiktningen?
Citera
2023-02-01, 12:13
Medlem
volvo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mohoalzoubi
Okej, vi säger att jag vill lägga in en d24 hur gör jag med besiktningen?
Du svarar på min fråga är vad du gör

Du presenterar din nuvarande drivlina och donatorns drivlina men först och främst svarar duvad du har för bil mer än modell i regel nej brukar inte va problem är inget större kink med avgaskrav fattar inte hur du tänker med att trycka ner en volkswagen motor från 80talet i en mazda pickis finns så mycket bättre drivlinor att välja på än diesel 6an högsta förbrukning jag lyckats få på en 2.4 dtic är 2.5L milen men då gick det fort kan jag lova rykte nog en liter olja från den i samma veva
Senast redigerad av volvo666 2023-02-01 kl. 12:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in