2023-08-29, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burren99
SCA kräver att föreningarna de sponsrar ska arbeta mer aktivt med/mot droger.

Undrar om de sponsrar stans innebandylag?
Deras tränare befinner sig väl i Hawai några månader just nu. Ska vara tillbaka i båset till jul

Hawai = kåken

Vad heter tränaren som sitter i fängelse?
I vilket lag?
Citera
2023-08-29, 17:40
Medlem
Fackföreningen på min arbetsplats har erbjudit samtalsstöd för anhöriga ifall man har någon bekant eller familjemedlem på listan . De kommer att hyra en psykolog om det blir aktuellt . Det är ju bra .
Citera
2023-08-29, 18:20
Medlem
Urbota töntigt utspel från polisen med den här jävla Swish-listan. Om ni ska sparka in dörren hos medelsvensson som köpt lite weed så gör det och håll käften i media. Outhärdligt värdelösa poliser.
Citera
2023-08-29, 18:26
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Oisin på Aftonbladet går till hårt angrepp om swishlistan och Magdalena. Är det så att Oisin själv är rädd att landa på en lista framöver😂😀
Nästa lista som kommer ut från langaren på söder har kanske hans namn högst upp.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/q1MGdw/oisin-cantwell-om-svensk-narkotikapolitik
Citera
2023-08-29, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av domarrfgd
Det finns äldre kriminell belastning på flera av de förekommande.

Osk*r Statt*n 1, 2
Sim*n Da*stedt
Me*ina Eff*ti
To*ias Ber*lund
Andre*s Grönd*l 1, 2
Andre*s B*cklund 1, 2, 3
B*jro Mur*tovic 1, 2
A*ton S*dén

Dock ej nödvändigtvis för narkotikarelaterad brottslighet.

Reserverar mig för att det kan röra sig om folk som har samma namn och åtalats i Sundsvalls tingsrätt.

Följer G*öndahl på lexbase och det är absolut narkotika. Varken skyddstillsyn eller fängelse verkar dock avskräckt.
Citera
2023-08-29, 22:05
Medlem
Swisha för droger? Det var nog det roligaste jag hört.
Citera
2023-08-29, 22:46
Medlem
domarrfgds avatar
Citat:
Det finns äldre kriminell belastning på flera av de förekommande.

Osk*r Statt*n 1, 2
Sim*n Da*stedt
Me*ina Eff*ti
To*ias Ber*lund
Andre*s Grönd*l 1, 2
Andre*s B*cklund 1, 2, 3
B*jro Mur*tovic 1, 2
A*ton S*dén

Dock ej nödvändigtvis för narkotikarelaterad brottslighet.

Reserverar mig för att det kan röra sig om folk som har samma namn och åtalats i Sundsvalls tingsrätt.
Jag var tvungen att indexera flera tingsrätter på nytt idag, däribland Sundsvalls, så ID-numren till posterna är utgångna men namnen är sökbara.
Citera
2023-08-29, 22:57
Medlem
Citat:
Jag var tvungen att indexera flera tingsrätter på nytt idag, däribland Sundsvalls, så ID-numren till posterna är utgångna men namnen är sökbara.

Intressant sida. Är den ny?
Citera
2023-08-29, 23:06
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Oisin på Aftonbladet går till hårt angrepp om swishlistan och Magdalena. Är det så att Oisin själv är rädd att landa på en lista framöver😂😀
Nästa lista som kommer ut från langaren på söder har kanske hans namn högst upp.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/q1MGdw/oisin-cantwell-om-svensk-narkotikapolitik

Oisin är i min mening en jävla nolla, väldigt sällan jag har tyckt att han har sagt/skrivit något vettigt.

Nu har jag inte kollat hela listan men flera har intressant arbeten/positioner i samhället förutom det som har nämnts här i tråden så finns de som jobbar inom socialtjänsten, myndigheter etc undra hur arbetsgivarna kommer reagera för i en sån liten stad kommer sånt komma fram nu i listan.
Såg tom någon som arbetade på socialtjänsten i Gävletrakten också, herregud vilka spån som swishar.
Citera
2023-08-29, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Weed, idiot..De är kokain de handlar om. Nån borde sparka igen käften på dig så du vet vad du pratar om.
Weed också ditt inavlade drägg. Och vad är skillnaden om det bara hade varit kokain? Ska snuten sitta och skvallra i pressen som kärringar då, eller?
Citera
2023-08-30, 02:31
Medlem
domarrfgds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Intressant sida. Är den ny?
Ja, du hittar information om den under FAQ. Åter till tråden så ingen av oss riskerar tillsägelse.
Citera
2023-08-30, 08:01
Medlem
-Dizzy-s avatar
Är det någon som sitter på denna "köpar"- lista som verkar cirkulera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in