2023-01-24, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petramede
Tror du inte efterfrågan bildas ifall man introducerar det i butik? Med en modern och färgglad design. Det blir ju en "ny" grej när det säljs i portion i samband med en mikropop-påse.

Ta och hör med din lokala butiken om de vill ra in det. Jag skulle tro att både Coop och ICA har det i sitt lokala sortiment.

Men tyvärr så tror jag inte de kommer att ta in det. Detta pga av det är en låg efterfrågan.
Citera
2023-01-24, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Smaksatta popcorn har funnits sen jag var barn i alla fall.

Du verkar inte förstå vad jag menar. Har du någonsin sett ett paket mikropopcorn med tillhörande smakpåse i lådan likt nudelpaketen?
Citera
2023-01-24, 10:52
Bannlyst
Citat:
Du verkar inte förstå vad jag menar. Har du någonsin sett ett paket mikropopcorn med tillhörande smakpåse i lådan likt nudelpaketen?
Det verkar ju onödigt knöligt. Däremot är smaken redan färdiginbakt i paketet, så att man slipper öppna det kladdiga micropopspaketet, gräva ut en påse, öppna den och tillsätta. Det jobbet är som sagt redan gjort åt dig.
Citera
2023-01-24, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Det verkar ju onödigt knöligt. Däremot är smaken redan färdiginbakt i paketet, så att man slipper öppna det kladdiga micropopspaketet, gräva ut en påse, öppna den och tillsätta. Det jobbet är som sagt redan gjort åt dig.

Popcornen du tänker på blir kladdiga med smaken redan tillsatt. Min tanke är att du tar vanliga saltpopcorn, och kryddar med popcornkrydda. Likt vad du kan göra på bio. Sen ligger ju inte kryddpåsen i pocornpåsen..
Citera
2023-01-24, 10:59
Bannlyst
Citat:
Popcornen du tänker på blir kladdiga med smaken redan tillsatt. Min tanke är att du tar vanliga saltpopcorn, och kryddar med popcornkrydda. Likt vad du kan göra på bio. Sen ligger ju inte kryddpåsen i pocornpåsen..
Hajar vad du menar nu. Har inte sett det.

Tills det kommer får du göra egna, roliga popcornkryddningar av cheddar och annat gott.
Citera
2023-09-21, 00:03
Medlem
limen2s avatar
Måste ta upp tråden igen.

Hade varit kul idé med kryddpåse i popcorn påsen.

Annars saknar jag verkligen Garants popcornkryddor.
Frågat i flera butiker efter dom utan lycka.
Fattar inte varför dom togs bort. Godaste av alla jag provat.

Det som jag tar nu är vanlig dippkrydda. Olw Sweet chili är favorit eller bara salt.
Citera
2023-09-21, 00:11
Medlem
tror de påsarna har gått ur tiden , så jag kryddar mina popps med curry och salt

testa
Citera
2023-09-26, 19:04
Avslutad
Jag testade nyss att ha OLWs dippmixpulver över nypoppade popcorn och skakade runt det ordentligt. Riktigt gott!

Jag använde ranchsmak https://www.olw.se/product/dippmix-ranch-16x24g/

Tänker testa flera smaker någon annan dag, det finns ju en del att välja på
Citera
2023-09-26, 19:18
Medlem
Glits avatar
Majskakor med smak är ju popcorn med smak, finns många goda sorter.
Citera
2023-09-29, 21:32
Medlem
Popcorn och aromat måste ju vara riktigt fränt. Nån som provat?
Citera
2023-09-29, 21:43
Medlem
Sundlings har popcornkryddor i "portionsförpackning", jag tror även dom har färdiga smaksatta popcorn.
Citera
2023-09-30, 07:52
Bannlyst
På bio finns det popcorn med smörsmak och olika -smaker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in