2025-06-28, 10:56
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculker
Hela den här tråden känns ju patetisk. Att Magdalena Andersson skulle vara alkoholist är lika troligt som att Jimmie Åkesson skulle vara muslim i smyg. Magda är i mycket fin form för sin ålder och ser fräsch ut. Hon har inte på långa vägar något alkisutseende. Att hennes tänder inte är bländvita kan ju bero på att hon hellre lägger både tid och pengar på t ex rejäla vandrarkängor snarare än tandblekning. Bara för att man inte delar någons politiska visioner behöver man inte ta till vilka metoder som helst för att misskreditera densamma.

Hur ser en alkoholist ut?
Citera
2025-06-28, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Hur ser en alkoholist ut?
Syns på ansiktet, tar många år innan det syns och är säkert individuellt då många kan supa mycket utan att det syns.

Tror definitivt att maggan dricker vin dunkar, men det är egentligen skitsamma hon är alltid nykter på jobbet

Alkisar är ofta bra på att jobba så man ska inte hålla det emot någon att de super på fritiden
Citera
2025-06-28, 18:47
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnyaOlsen
Syns på ansiktet, tar många år innan det syns och är säkert individuellt då många kan supa mycket utan att det syns.

Tror definitivt att maggan dricker vin dunkar, men det är egentligen skitsamma hon är alltid nykter på jobbet

Alkisar är ofta bra på att jobba så man ska inte hålla det emot någon att de super på fritiden

Jag är rätt säker på att man kan se ut som Magdalena Andersson, OCH vara alkoholist.

Jag är rätt säker på att man kan se ut som Magdalena Andersson, OCH INTE vara alkoholist.

Jag är rätt säker på att man kan vara alkoholist, och se ut som Magdalena Andersson, OCH vara väldigt BRA på att jobba.

Jag är rätt säker på att man kan vara alkoholist, och se ut som Magdalena Andersson, OCH vara väldigt DÅLIG på att jobba.
Citera
2025-06-28, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Jag är rätt säker på att man kan se ut som Magdalena Andersson, OCH vara alkoholist.

Jag är rätt säker på att man kan se ut som Magdalena Andersson, OCH INTE vara alkoholist.

Jag är rätt säker på att man kan vara alkoholist, och se ut som Magdalena Andersson, OCH vara väldigt BRA på att jobba.

Jag är rätt säker på att man kan vara alkoholist, och se ut som Magdalena Andersson, OCH vara väldigt DÅLIG på att jobba.
Visst men med Magdalena bör finnas gamla bilder att jämföra med, kräver ingen större kompetens för att avgöra om nyllet beror på alkohol eller ej, endast erfarenhet.

Jobbet och alkoholism är två helt skilda saker oftast, man kan vara inkompetent och nykterist finns inget motsatsförhållande där.
Citera
2025-06-28, 21:22
Medlem
bl-gr-ns avatar
Sossarnas Alkis-Magda har:
- Sprungit efter debattörer in på toaletten i riksdagshuset.
- Satt och lullade och hånflinade mot talare i rksdagen.
- Låtsas grät när riksdagen debatterade sossen Jamas "Hamas" El-Haj, Hamas kopplingar.

Alkis-Magda har medgivit att hen"testade" narkotika i USA.
Kan det vara fortsatt "testande" av narkotika som gör att hen, beter sig så asocialt i riksdagen och offentligt?
Citera
2025-06-29, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Att Magda har problem med drickat måste vara Sveriges sämst bevarade hemlighet.
Hittepå som motståndare hittat på.
Stämmer inte.
Däremot finns bevis att viss partiledare som dessa vill ha till stadsminister har både spelmissbruk o andra problem att handskas med.
Därför kör man hård med skröna att Magdalena Andersson skulle har alkohol problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in