2006-07-13, 14:33
Medlem
Hin Håle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nambla
Håkan bor både i Göteborg och i Stockholm - 50/50 alltså. Han har en lägenhet i Vasastan i Göteborg, ovanför restaurangen Smaka ungefär.

Och studentlya i Getebergsäng? Det var väl ändå i Gårda han bodde under sin studentperiod?
Gårda låter bättre. Mitt misstag. Men det var allt längre än bara under studentperioden han bodde där...
Citera
2006-07-13, 14:44
Medlem
Namblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
Gårda låter bättre. Mitt misstag. Men det var allt längre än bara under studentperioden han bodde där...

Jepp. Tror det var nån gång 01 han flyttade för i samband med andra skivan som kom 02 köpte han våningen i Vasa.

Apropå hans klubbande här i stan så kan han även ses på Uppåt ibland.
Citera
2006-07-13, 21:47
Medlem
hallaballas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugge
Han bor ca 200 m från Zinkensdamms ip på söder i Sthlm.

Wollmar Yxkullskullsgatan 2*

Stämmer bra, nr *9
Citera
2006-07-14, 08:38
Medlem
Nihilists avatar
Fy fan, han kan INTE sjunga. Han har INGEN sångröst alls.

Ok, varken Dylan eller Neil kan sjunga men de gråter inte över det heller
om någon påpekar det.

Ps. Som ni ser så har jag ingen respekt för Håkan över huvud taget. Han är en pajas
Citera
2006-07-14, 09:48
Bannlyst
Han kan väl stanna i GBG....Vi har nog med patrask i den Kungliga Huvudstaden...När han tar sitt pick ock pack och flyttar kan ju alltid ta med Leila K i en låda...
Citera
2006-07-14, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihilist

om någon påpekar det.

Ps. Som ni ser så har jag ingen respekt för Håkan över huvud taget. Han är en pajas

Instämmer fullständigt.
Trodde det inte kunde bli värre när han sjöng på Allsång på Skansen denna vecka. Men nu tittar jag på Victoriadagen på tv och jag har fått tejpat fönsterrutorna.
Citera
2006-07-14, 23:09
Bannlyst
Citat:

om någon påpekar det.

gråter HH för att han anser sig ha dålig sångröst? det visste jag inte.

själv anser jag honom vara en fantastisk sångare som har känsla,har soul, i rösten. det handlar ibland om betydligt mer än en "ren och klar" röst. om känslan saknas är en "ren" röst inte värd. ta carola. "perfekt" röst men utan känsla. Håkan Hellströms röst är bräcklig, men har KÄNSLAN. Den är underbar
Citera
2006-07-14, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stierna875
gråter HH för att han anser sig ha dålig sångröst? det visste jag inte.

själv anser jag honom vara en fantastisk sångare som har känsla,har soul, i rösten. det handlar ibland om betydligt mer än en "ren och klar" röst. om känslan saknas är en "ren" röst inte värd. ta carola. "perfekt" röst men utan känsla. Håkan Hellströms röst är bräcklig, men har KÄNSLAN. Den är underbar
Alla gnäller över dålig röst och stulet material men han är jävligt bra. Tillsammans med Hellstrand och Winnerbäck så har vi jävligt bra uppställning.
Citera
2006-07-15, 14:20
Bannlyst
Citat:

om någon påpekar det.

I galgen hoppas jag.
Bra ordat, kunde inte gjort det bättre själv.
Citera
2006-07-15, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernard
Jag är ganska säker på att han relativt nyligen bott på antingen Wollmar Yxkullskullsgatan eller Maria prästgårdsgata på söder. Läste dock någonstans att han skulle flytta tillbaka till Göteborg så jag vet inte om han bor kvar.

Ja, han får tamefan inte bo på samma gata som jag har gjort!
Citera
2006-07-15, 17:49
Medlem
speedfreeks avatar
Såg han äta en pastarätt till lunch på Etc. i Vasastan, Gbg för snart ett år sedan. Så att det är i de kvarteren han bor, hänger och verkar är väl rimligt. Han hade typ en truckerkepsliknande keps på sig, inte snygg. Han läste Metro tror jag.

Toppa det feta skvallret.
Citera
2006-07-15, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet26
vart hänger håkan hellström?

Förhoppningsvis i ett träd nånstans på Söder...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in