2023-01-18, 09:54
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DennisOlof
I tråden låter det mer som att det är ett större problem vid just denna anläggning.

Kan tänka mig en slapp hållning till typ mobilförbud och när det är allmänt stökigt, jag har läst om liknande problem i Falun och deras stora anläggning. Tyvärr förekommer det att dessa individer (ni vet vilka jag tänker på) kan hota personal och komma med diverse hot, repressalier osv.

Lagom kul för dom som jobbar där att utsättas för detta och ofta så är det inte tomma hot, vi ser ju vad som händer i media osv.
Hur många MENA-invällare har du varit med om att de fullföljer sina hot? För mig, aldrig. De kurvar runt saken som en råtta på en spis för att sedan prata om att gud är god (eller vad de nu säger - dövörat åker på när de jiddrar). En gudslös MENA är dock en produktiv varelse och bör behandlas som människa då de inte uppvisar klassiskt depraverade beteenden.

Det handlar nog om att det finns ett egetansvar på detta badhus, inget annat.
Citera
2023-01-18, 19:42
Medlem
Helt galet att lägga ansvar på badhuset!

Ansvaret är vårdnadshavarens eller den som tar dit barnet.
Citera
2023-01-18, 21:03
Medlem
Streckkods avatar
Många lallande och naiva kretiner som aldrig besökt det där badet skriver i tråden.

Centralbadet i Norrköping påminner starkt om Saurons rike. Eller en uppochnervänd
libanesesk soptipp som sedan fyllts på med apor.

Våld, stök, orcher, muhammedanska spännblattar, stölder och uppbrutna skåp är
normalbilden. Skitigt, trasigt och ett vatten som är fyllt med hår och kroppsvätskor.

Och ett inkompetent penninghungrigt företag som inte bryr sig om att småbarnen
drunknar lite då och då, eftersom dom är svarta.

Ingen normal människa går någonsin dit.
Citera
2023-01-30, 13:23
Medlem
DennisOlofs avatar
@psykoshippien ja du, här i mina trakter så fullföljer man hot. Flertalet restaurangen som satts i brand, bomber, folk man haffat som haft AK47 i bilen. Men då bor jag i Stockholm och här händer det skit på riktigt, hela tiden dessutom. Mycket av detta började långt tidigare i början av 2000-talet och har fortsatt sedan dessa, även slagsmål och bråk på pizzerior, badhusanläggningar osv.

@Streckkod jaha, är det så pass illa där. Det låter ju som att normalt folk undviker detta ställe. Sedan kanske du vet mer om företaget som sköter anläggningen är seriösa eller om det är tomtenissar ?

Såg idag på en nyhetssajt att Medley som tydligen driver badhuset ska vidta åtgärder efter denna incident. Man inför mobilförbud, digital signering och nya öppettider som man påstår ska göra simhallen säkrare. Sedan står det lite mer historik om andra incidenter som att denna olycka är den tredje på bara ett år. Tidigare så drunknade tydligen en treårig pojke och ytterligare en pojke som var fyra år.

Ni som vet, tror ni detta kommer göra någon skillnad eller är kommer det fortsätta som vanligt. Är det bara företaget som vill få det att se ut som man gör något åt problemet. Självklart har du alltid eget ansvar som förälder, det är inte företagets ansvar utan dom ska hålla koll på att anläggningen är säker, vattenkvalité och allt annat som inbegriper drift av ett badhus. Förväntar sig folk att företaget ska agera barnvakt och ta hand om deras barn ?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in