2023-01-15, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Jag har sett Vittozzi i stay-ups och högklackat. Det du!

Klippet där Wierer dansar tätt intill IBU-presidenten Olle Dahlin var året Wierer vann totalcupen d.v.s säsongen 19-20 och dagen efter kom det massa klipp på twitter speciellt där Wierer dansade mot Olle Dahlin likt en levande stripteasestång. Som nämnt, de skinnbyxorna var inte att leka med. Alla andra (Röiseland, Herrmann osv osv) stod på led bakom mot en vägg och blev tomatröda i ansiktet när de insåg vad Wierer höll på med. Sjukt minnesvärt ögonblick. Letat och letat men hittar inte klippen. Någonstans måste det finnas. Nätet glömmer aldrig som det heter.
Senast redigerad av Stegreus 2023-01-15 kl. 18:33.
Citera
2023-01-15, 18:26
Bannlyst
Citat:
Länka till reportaget tack

https://www.youtube.com/watch?v=3BpfiLlHOHc&ab_channel=WendyMatejka

Otroligt jordnära tjej. Det är så man redan inser att verkligheten kommer ikapp, att hon kan ta avsked redan efter denna säsong men förhoppningsvis kan alla hennes tiotusentals fans där ute få henne och vilja fortsätta.
Citera
2023-01-15, 18:29
Bannlyst
Citat:
Länka till reportaget tack

Sa ju det. Internet glömmer aldrig. Här har du klippet där hon dansar tätt intill Dahlin; spola till 00.18 där har du höjdpunkten.

https://www.20min.ch/fr/story/dorothea-wierer-avait-une-furieuse-envie-de-danser-211323146707
Senast redigerad av Stegreus 2023-01-15 kl. 18:32.
Citera
2023-01-19, 00:33
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Vissa går i gång på henne för att hon sminkar sig inför loppen
Vad är det för fel med att sminka sig? Säg den tjej som inte sminkar sig. Tror nog att alla gör det, men kanske inte lika tydligt.
Citera
2023-01-19, 02:22
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Vad är det för fel med att sminka sig? Säg den tjej som inte sminkar sig. Tror nog att alla gör det, men kanske inte lika tydligt.

Sa jag att det var fel? Men visst, de flesta brukar inte sminka upp sig som om de skulle på bal inför en tävling. Ibland har Wierer även haft lösögonfransar, vilket jag tycker känns en smula malplacerat. De riktigt vackra kvinnorna behöver för övrigt inte dölja sin skönhet under en massa smink.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in