2023-01-05, 21:00
Avstängd
Kedoxs avatar
Boston skickade nyss in en ansökan om att få revidera Lysell som sin draftpick.
2023-01-05, 21:00
Medlem
Tramseriet fortsätter alltså idag också, hur orkar ni tjata nåt så överjävligt om finland? Helvete vad dåliga finland var i detta jvm,
Mvh finsk supporter.
2023-01-05, 21:01
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Experterna har höjt Lindbom till skyarna som att han är en målvaktsgud. Men det stämmer inte, det är fullt möjligt att göra mål på honom.

Enda experten som är värd att lyssna på är Renberg, ALLA experter tokhyllade Linboms räddning från Kemells skott. Renberg var den enda som sa det vi alla såg, att Kemell sköt rakt in i plocken på Lindbom.

Renberg säger vad han tycker och brer inte på i sina hyllningar, synd bara att Chris sitter bredvid och slår honom på fingrarna med sin PK-linjal.
2023-01-05, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkpojken
Självklart bör Lysell bänkas men ibland händer det dem stora stjärnorna att dem gör en turnering där dem är totalt under isen och inte gör några rätt.
Ovechkin under VM är ett bra exempel på det då han kommer till ett flertal VM med enorm hype bakom sig och sedan floppat och varit rejält blek under vissa turneringar.

Jag hoppas folk inte trycker ner en kille född 2003 som egentligen är en riktigt bra spelare.
Det visade han under JVM i somras och även visat det i AHL.
Vi får försöka stötta honom, han kommer vara rejält revanschsugen efter detta.
Och jag hoppas han får en chans i Boston snart, tyvärr är Boston inte dem bästa på att få spelare dem draftat högt under senare år att imponera i deras förstaslag.

Lysell kommer tillbaka till något VM i framtiden då han etablerat sig i NHL och kommer göra det bra då.
Vi alla älskade honom i somras och vi ska visa lojalitét mot våra spelare i Tre Kronor.
Tyvärr tror jag att USA kör över oss rätt enkelt idag.

Ja 19 poäng på 20 matcher i AHL som 19-åring är bra. Men man hade hoppats att han fick med sig produktionen till JVM.
2023-01-05, 21:02
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Ja det håller inte. Jag avstår från att kolla. Jag tror det blir 7-0. Stackars Lindbom att ha fått bära laget helt ensam

I brist på annat,och i väntan på finalen så får man se på medans fulhockeyn pågår

Irriterande stämning,tror Jänkarna snart slår som om dom menar på allvar.

Var ska då Svensken gömma sig?
2023-01-05, 21:04
Medlem
Fan vad dåliga vi är i PP.
2023-01-05, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amanojaku91
Fan vad dåliga vi är i PP.

Tror fan Österrike och Lettland har bättre PP än Sverige.
2023-01-05, 21:06
Medlem
Knarkpojkens avatar
Bedrövligt att vi har såhär dålig statistik powerplay.
Stör mig redan på Hävelid.
Vi behöver någon mer än Ludvig Jansson som kan spela på blålinjen.
Visst Pelikka gjorde det bra i detta PP men inte i andra.
Det är tjänstefel att man väljer att inte ta med en back som gjort 23 poäng på 29 matcher i Allsvenskan detta året i form utav Asplund.
Tänk att spelare som Elias Pettersson och Jakob Norén gick före Asplund.
Vill man spela in dem till GBG nästa år för dem är 04 eller va fan pågick där egentligen?.
2023-01-05, 21:07
Avstängd
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Tror fan Österrike och Lettland har bättre PP än Sverige.

Vi har turneringens sämsta pp och bästa bp. Powerplayet är pinsamt som du säger.
2023-01-05, 21:07
Medlem
Knarkpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Ja 19 poäng på 20 matcher i AHL som 19-åring är bra. Men man hade hoppats att han fick med sig produktionen till JVM.

Ja absolut detta var inte hans turnering.
Men jag hoppas verkligen inte han går ner sig och blir för besviken utan vill ha revansch och krigar för det.
2023-01-05, 21:08
Medlem
Xedomes avatar
Slog precis över. Holmgren låter inget vidare som kommentator. Reagerar inte ens på Södergren, som naturligtvis kan betydligt mer.
2023-01-05, 21:08
Medlem
Nu sa Håkan Södergren dagens sanning om svensk hockey.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in