Citat:
Ursprungligen postat av
Hegamon
Personen står som legitimerad psykolog inom Landstinget.
Jag gör mycket som är konstigt och det är helt i sin ordning att jag ger konstiga "vibbar". Livsstilen jag har är ganska konstig när jag tänker efter. Den är inte normal iaf.
En person som tänker samma som jag. Jag tänker mig att många patienter blir utsatta av vissa psykologer som sitter och trakasserar sina patienter.
Flera saker kan vara sanna samtidigt. Du kan ha konstiga tankar och ideér och se verkligheten något annorlunda. Du kan också vara inne i en period där du mår extra dåligt. Psykologen kan vara dålig / nyutbildad / er kemi klickar inte etc.
Jag tänker att oavsett vad så verkar just denna psykologen inte klicka med dig. Om du behöver psykologkontakt kanske du kan försöka byta? Har du haft bra kontakt med andra psykologer tidigare?
Har du en stadigvarande kontakt inom psykiatrin om känner dig väl så bör du prata med dem så att du är i en plats i livet där det är så bra det kan vara just nu - och om det behövs extra hjälp - att du får det. Detta säger jag inte på något sätt dömande utan snarare med tanke på att ens mående påverkar ens uppfattning av människor utifrån. Har egen upplevelse om just detta.
Hoppas oavsett att du ska må bättre snart.