2023-03-10, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Har sett flera videos där han grinar och ser helt förstörd ut på tiktok,
och avslutar med att när jag tar mitt liv kommer ni sakna mig.

Asså killen mår ju fett dåligt... och alla bara fortsätter att att hata och mobba honom... får en känsla av att detta kan sluta riktigt tragiskt.

Hoppas det ordnar upp sig, även om han själv ställt till med mycket så varför ska folk fortsätta och skriva hat och mobba honom gång efter gång.

Jag håller med dig. Folk är så måna om att uppmuntra killar till att börja visa känslor, att få bort den "iskalla" fasaden som killar har för att det skulle vara ett steg i rätt riktning. Men nu, när en ung kille mår uppenbart skit så garvar folk och hånar honom och rent av uppmuntrar honom till självmord. Helt flippat. Jag hoppas att det ordnar sig för honom och att han hittar motivation här i livet, han verkar inte klara pressen som kommer med livstilen han lever just nu
2023-03-10, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Jag håller med dig. Folk är så måna om att uppmuntra killar till att börja visa känslor, att få bort den "iskalla" fasaden som killar har för att det skulle vara ett steg i rätt riktning. Men nu, när en ung kille mår uppenbart skit så garvar folk och hånar honom och rent av uppmuntrar honom till självmord. Helt flippat. Jag hoppas att det ordnar sig för honom och att han hittar motivation här i livet, han verkar inte klara pressen som kommer med livstilen han lever just nu

Exakt!
2023-03-21, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87

Då kanske man inte ska söka uppmärksamhet på TikTok. Det är inte det bästa stället att få höra "men det kommer blir bra bubben."
Har man bekymmer bör man lämna sociala medier helt, och tänka på att ta hand om sig själv i första hand.
Sen hatet ifråga har han själv orsakat. Han fejkar sin död, och påstår att sin karaktär är död. Den är ju för fan kvar, sen kan han säga vad han vill om det.
2023-12-25, 19:22
Avslutad
Jag har länge föraktat Elvis, men hans senaste låt Stjärna var faktiskt bra. Tänk om han kunde lägga sin energi på att göra musik istället för tramset han sysslar med på TikTok.
2024-01-03, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Jag har länge föraktat Elvis, men hans senaste låt Stjärna var faktiskt bra. Tänk om han kunde lägga sin energi på att göra musik istället för tramset han sysslar med på TikTok.

Hörde den precis. Riktigt bra låt.

Har han gått under jorden igen? Inte sett något på ett tag.
2024-01-03, 06:55
Medlem
Elvis senaste låt:

https://www.youtube.com/watch?v=5nICk-nrdxM
2024-01-07, 03:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Hörde den precis. Riktigt bra låt.

Har han gått under jorden igen? Inte sett något på ett tag.

Nu har han rebrandat sig igen, nu kallar han sig eksineks och rappar på engelska:

https://www.tiktok.com/@eksineks/

Sällan skådat ett så positivt kommentarsfält för något som Elvis lägger upp, många verkar vara överens att han hittat sin grej.
2024-01-08, 11:56
Medlem
Vem är spökskrivaren?
2024-01-08, 21:08
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Nu har han rebrandat sig igen, nu kallar han sig eksineks och rappar på engelska:

https://www.tiktok.com/@eksineks/

Sällan skådat ett så positivt kommentarsfält för något som Elvis lägger upp, många verkar vara överens att han hittat sin grej.

Nice

Hoppas han håller fokus nu och inte flippar ur
2024-10-12, 08:20
Moderator
blomvattnares avatar
Tråd finns. Denna låses.

(FB) Rapparen Elvis

/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera