2022-12-21, 14:18
Medlem
Som rubriken ovan - någon mer som har hört om detta företag? Läkaren Hans Wahlström har orsakat att en bekant nästan behövde amputera bort in fot. Från att var fullt fungerande och enbart skulle utföra en rutin operation. Denna mardröms historian påminner om den omtalade serien doctor death på Netflix.

Jag vill veta mer.. gräva djupare i detta fall. Samt se om någon annan råkat ut för samma sak?

Jag fick idag reda på att dom nu är stämda av en person för att orsakat detta. Företaget Fotcenter tar inget ansvar eller en ber om ursäkt, personen i fråga kommer aldrig kunna springa eller gå normalt igen.

Fotcenter tar inget ansvar för detta. Sanningen ska upp till ytan.
Citera
2022-12-21, 14:27
Medlem
Lungcancers avatar
Han jobbar på samma sjukhus som gav mig min diagnos så något lurt är det. Jag fick lungcancer trots att jag aldrig rökt samt bröstcancer trots att jag inte är en kvinna.
Citera
2022-12-21, 14:45
Medlem
Vilket sjukhus jobbade han på?
Citera
2022-12-21, 18:15
Medlem
Jultrollets avatar
Passar nog bättre i annat forum så jag gör en flytt.

Olyckor och katastrofer --> Företagsskvaller
/Moderator
Citera
2022-12-21, 18:44
Medlem
karlsoons avatar
En vän dog när han blev opererad av Hans Wahlström. Han gjorde något allvarligt fel i samband narkosen istället för att ta hjälp av narkosläkare. Anmälan ledde i te till indragen legitimation och ser ju att han är igång igen.
Hemskt.
Citera
2022-12-22, 12:45
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lungcancer
Han jobbar på samma sjukhus som gav mig min diagnos så något lurt är det. Jag fick lungcancer trots att jag aldrig rökt samt bröstcancer trots att jag inte är en kvinna.
Vad är det för lurt med det? Hade du fått cancer i livmodern så hade jag hållit med.
Citera
2022-12-22, 14:47
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lungcancer

Män kan få bröstcancer, även om det är ovanligt: https://www.cancerfonden.se/om-cancer/cancersjukdomar/brostcancer/manlig-brostcancer

Ca 10% av lungcancerdrabbade har aldrig rökt: https://www.cancer.nu/om-cancer/lungcancer/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in