2022-12-23, 17:56
Medlem
Agent11s avatar
Lägg ut swingerfilmen,tackar.
Citera
2022-12-23, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suteki060
Fast vi som har stött på henne vet ju hur sjuk hon är, men du vill skydda din vän

därav att dina bidrag angående denna 'vetskap' är så djupgående i tråden antar jag? 11 inlägg hittills inget av dom har rört detta alls. fast nu 'vet du' ?

sluta sitta och försöka fiska skvaller.
Citera
2022-12-23, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suteki060
Fast vi som har stött på henne vet ju hur sjuk hon är, men du vill skydda din vän

Nej vi är inte vänner men jag vet tillräckligt för kunna uttala mig. Hon är mkt men inte farlig, måla inte ut människan för det hon vill vara men inte är. Hon njuter nog att utmålas som farlig.

Kom nånstans i tråden istället nu är varannat inlägg om hennes farlighet och swingers liv.
Senast redigerad av CrazySwede88 2022-12-23 kl. 18:31.
Citera
2022-12-23, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrazySwede88
Nej vi är inte vänner men jag vet tillräckligt för kunna uttala mig. Hon är mkt men inte farlig, måla inte ut människan för det hon vill vara men inte är. Hon njuter nog att utmålas som farlig.

Kom nånstans i tråden istället nu är varannat inlägg om hennes farlighet och swingers liv.

Äntligen nån som fattar, suteki du verkar helt tappad. Jag kan lova dig att jag är sannerligen ingen vän till J, skulle aldrig någonsin, inte ens under vapenhot befatta mig med den trashanken.

Men snacket om "våldskapital" är skrattretande.
Hon har tappat greppet om livet, en tragisk historia för alla inblandade.
Citera
2022-12-23, 20:28
Medlem
Imorgon en vecka sedan mordet.

Vad långt vi har kommit!
Citera
2022-12-23, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowersnrainbows
Imorgon en vecka sedan mordet.

Vad långt vi har kommit!

Not! Tror fortfarande det är ett intag av för mycket av något och däckat i snödrivan!
Citera
2022-12-23, 21:06
Medlem
SmurfStorms avatar
Att alla verkar ha släppts även om misstanken kvarstår tyder väl på att man har en ganska bra bild av vad som hänt och att längre fängelsestraff inte ligger i straffskalan alternativt att bevisen är oerhört svaga?

Att A unfriendat T kan väl lika gärna handla om att han fått obehagligt mycket uppmärksamhet oavsett om han har med hennes bortgång att göra eller ej?
Citera
2022-12-23, 21:09
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilove69
Not! Tror fortfarande det är ett intag av för mycket av något och däckat i snödrivan!

Källartrappan annars tror jag som du.

Men:Det var polisens första teori, sen ändrade dom till mord/dråp. Inga tillhyggen har används. Vad var det som fick polisen att ändra sig?
Citera
2022-12-23, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick

Men:Det var polisens första teori, sen ändrade dom till mord/dråp. Inga tillhyggen har används. Vad var det som fick polisen att ändra sig?

Oavsett har polisen sagt att det ej varit en död av naturliga skäl. Sen kan det lika gärna bero på överdos, men något har ju fått polisen misstänka dråp, vållande till annans död osv.
Citera
2022-12-23, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick

uppgifter från förhören som hållits. går att utesluta i stort sett allt annat eftersom man sagt att man inte har en susning om dödsorsak. därav invänta obduktionsresultat innan det sker något ytterligare.

lite förvånad det inte kommit fler uppgifter från spannet 20-30 (om det nu är h.p) eftersom det pratas väldigt mycket i dom åldrarna, och att han är en kändis sen tidigare.
Citera
2022-12-23, 21:26
Medlem
Väldigt tyst om det här fallet i media. Undrar varför?
Citera
2022-12-23, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Väldigt tyst om det här fallet i media. Undrar varför?

För att polisen valt att lägga locket på? Man väntar eller har väntat på obduktion + haft flera förhör där folk anhållits och sedan släppts. Pågår utredning hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in