Citat:
Ursprungligen postat av
Antszhor
Jag har Elvanse 70 mg på recept, glömde bort att jag redan tagit en kapsel i morgonstressen så det slutade med totalt 2 st, jag blev lätt speedad i 1-2 timmar sen övergick det till stissighet, inte alls kul.
Men ska du testa så ät en stor måltid innan du skickar i dig dem, enligt mig så minskar de negativa känslorna från elvansen markant om man ätit bra innan.
Har ju 3st sådana 70mgs och vill ju bli sådär nästintill äckligt speedad så man typ kallsvettas och blir heeelt fast i spelet man spelar inte bara lite extra pigg som man kan bli på koffein men det behöver jag fan en rejäl dos av för att det ska hålla mig pigg
Hmn han jag bytte till mig dom av sa att det var bäst att ta på tom mage sedan käka 20-30min efter men skulle fan egentligen vilja snorta dem då jag har IBS som jag tror kan förstöra upptaget av många droger då så sjukt många inte fungerar som de ska på mig
Men fick upp hoppet lite nu när du sa att du blev speedad av 2 undrar vad jag blir av 3st på en gång 🤔
Han jag bytte till mig som av rekommenderade att ta 2st först sedan kanske fylla på med den tredje sedan men visst fan måste det ge ännu mer effekt om jag tar alla 3?
Tänkte mest så det inte är som buprenorfin att efter en viss dos får man nästintill bara sämre effekt om man fortsätter fylla på