2026-01-28, 15:44
Medlem
Jo tolerans har jag nog men så märker jag istället ingen skillnad på om jag tar 1 eller 4 gram på samma kväll så jag nästintill aldrig blir speedad eller märker av ruset speciellt mycket överhuvudtaget tråkigt nog
Citera
2026-02-04, 10:19
Medlem
jakirosmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulingtaisvart
Jo tolerans har jag nog men så märker jag istället ingen skillnad på om jag tar 1 eller 4 gram på samma kväll så jag nästintill aldrig blir speedad eller märker av ruset speciellt mycket överhuvudtaget tråkigt nog

Låter ju som förjävla dåligt tjack, haha!
Citera
2026-02-04, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jakirosmother
Låter ju som förjävla dåligt tjack, haha!

Verkligen. Skippa elvanse ts . Köp tjack av en riktig tjackpundare istället så ska du se att du blir riktigt på gång av 1 gram.
Citera
2026-02-14, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngeFitta
Verkligen. Skippa elvanse ts . Köp tjack av en riktig tjackpundare istället så ska du se att du blir riktigt på gång av 1 gram.

Spelar absolut ingen roll vilken kvalitet det är då det är likadant på alla sorter jag prövat tråkigt nog
Citera
2026-02-15, 13:15
Medlem
Citat:
Spelar absolut ingen roll vilken kvalitet det är då det är likadant på alla sorter jag prövat tråkigt nog

Du har ej köpt av någon som själv går på amfetamin då. Kolla ditt lokala a-lag. Att kvalitet ej skulle spela roll är bara trams. Du är oerfaren.
Citera
2026-02-15, 16:16
Medlem
Citat:
Du har ej köpt av någon som själv går på amfetamin då. Kolla ditt lokala a-lag. Att kvalitet ej skulle spela roll är bara trams. Du är oerfaren.

Haha de flesta som säljer amfetamin tar ju det själv och har ju varit med flera andra och tagit från samma påse men ändå samma sak, skulle gissa på att jag har förstört receptorer och liknande i hjärnan efter alla år och överdoser.
Är inte endast amfetamin jag har problem med tex mdma tramadol oxy fentanyl är jag HELT immun mot och benzo får mig endast att känna mig trött endast i högre doser jag kan känna av lite av det muskelavslappnande i tex ikto
Citera
2026-02-16, 07:44
Medlem
Citat:
Haha de flesta som säljer amfetamin tar ju det själv och har ju varit med flera andra och tagit från samma påse men ändå samma sak, skulle gissa på att jag har förstört receptorer och liknande i hjärnan efter alla år och överdoser.
Är inte endast amfetamin jag har problem med tex mdma tramadol oxy fentanyl är jag HELT immun mot och benzo får mig endast att känna mig trött endast i högre doser jag kan känna av lite av det muskelavslappnande i tex ikto

Okej om det är så så jag beklagar. Tror dock inte du är immun mot fentanyl. Vad går du på för hästdoser nu isf för att hålla borta at?
Citera
2026-02-19, 14:17
Medlem
Citat:
Håller med, det finns dåligt tjack också.. Typ grejer som får en att skita på sig om man tar ett gram på en gång haha. "riktigt bra grejer" skulle han säga på parkbänken..
Citera
2026-02-19, 14:27
Medlem
Citat:
Fått tag på 3st 70mgs elevanse och undrar om det kan göra mig mer speedad än 0.5-1g tjack?
För grejen med mig och amfetamin är att det endast gjort mig speedad 2,-3 gånger medans resterande gångerna (30-50 gånger) har jag bara fått svårt att sova och kanske skrev lite extra när man chattade och har inget med kvaliteten att göra så tex första gången jag tog så var det riktigt skit tjack jag fick byta till mig mot 4 gabapentin och så blev jag precis som jag ville på en 0.2-0.3 men några dagar senare tog jag resterande av gubben men hände i princip ingenting så kan ju vara något fel på mina receptorer så de behöver mycket längre tid än för en vanlig person,
Mitt andra lyckade försök var för kanske en månad sedan på 0.15-0.2 så då köpte jag en annan sort som skulle vara mycket bättre enligt alla som provat den men självklart gav det i princip 0 effekt.

Så kan det värt att slänga i sig alla 3 elevanse så jag får bli sådär hyper som jag vill (ritalin har alltid fungerat) men har läst att många bara blir lugn utav det isåfall försöker jag hellre byta bort/sälja dem

Tycker en stor dos Elvanse är skönare än vanligt tjack personligen. Men för att bli så "speedad" så möjligt kanske tjack är bättre. Tycker man bara mår allmänt bättre på Elvanse. Går man inte in med ambitionen att bli stadens bästa inbrottstjuv, få ett bmi på 18 och tappa hälften av tänderna finns det egentligen inga fördelar med att ta tjack för nöjes skull och inte välja Elvanse över gatutjack. Skönare, lättare att dosera, lättare att hålla sig till angiven mängd om man köper ett par 70mg eller bara en rent av om man haft långt uppehåll. Vem fan vill sitta 3-4 dygn och prata med krukväxterna och lukta ammoniak och lagrad flänsost egentligen
Senast redigerad av fruktfabrik 2026-02-19 kl. 14:45.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in