2022-12-29, 17:27
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av themancunian
Ändå är det där bara toppen på isberget. Jag känner många på Hagmyren som har berättat värre saker om aset

Du är välkommen att berätta vad du hört!
Citera
2022-12-30, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muscle88
Spännande! Nyfiken på att höra mer, haft lite med han att göra söder ut i Sverige.

Vill gärna höra allt!
Citera
2022-12-31, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av themancunian
Ändå är det där bara toppen på isberget. Jag känner många på Hagmyren som har berättat värre saker om aset

Du får gärna berätta mer, hört så mycket hemskt från min kompis att jag inte förstår hur den mannen kan få gå runt som han gör..
Citera
2022-12-31, 10:19
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallpiga
Du får gärna berätta mer, hört så mycket hemskt från min kompis att jag inte förstår hur den mannen kan få gå runt som han gör..

Ahh du får oxå berätta
Citera
2022-12-31, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Ahh du får oxå berätta

Först så var han trevlig och charmig, flirtig och inbjudande. När hon "släppte till" eftersom hon trodde han var seriös så vände det och blev ett helvete.
Had tvingade sig till analsex trots nej flera ggr. Avsugningar i bilen var standard, ville hon inte fick hon stryk istället. Prata i mobilen var ett big nono, ha ljud på mobilen var förbjudet. Det kunde trigga hans "panikattacker". Hon fick gå med långärmat och sminkad mest jämt för att dölja blåmärken. Han piskade henne med körpiskarna.

Vad jag hört har han haft sex med tjejer i så låg ålder som 15-16..
Citera
2022-12-31, 13:36
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallpiga
Först så var han trevlig och charmig, flirtig och inbjudande. När hon "släppte till" eftersom hon trodde han var seriös så vände det och blev ett helvete.
Had tvingade sig till analsex trots nej flera ggr. Avsugningar i bilen var standard, ville hon inte fick hon stryk istället. Prata i mobilen var ett big nono, ha ljud på mobilen var förbjudet. Det kunde trigga hans "panikattacker". Hon fick gå med långärmat och sminkad mest jämt för att dölja blåmärken. Han piskade henne med körpiskarna.

Vad jag hört har han haft sex med tjejer i så låg ålder som 15-16..

Låter som en riktig översittare. Svårt att hamna i beroendeställning pga sitt intresse.
Hört att det är ganska utbrett med liknande helvete i denna smutsiga bransch
Karlar som utövar sin makt på tjejer som älskar hästar, så lågt att man kan spy åt skiten .
Citera
2022-12-31, 13:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Låter som en riktig översittare. Svårt att hamna i beroendeställning pga sitt intresse.
Hört att det är ganska utbrett med liknande helvete i denna smutsiga bransch
Karlar som utövar sin makt på tjejer som älskar hästar, så lågt att man kan spy åt skiten .

Låter som en Forsa-Micke 2.0
Är han intresserad av analsex och avsugningar funkar det väl lika bra med killar
Citera
2023-03-11, 14:52
Medlem
Marre1976s avatar
Nu gråter han ut i Expressen:

Citat:
- Avstängningen har drabbat mig väldigt hårt. Jag mår dåligt psykiskt och har förlorat pengar. Jag har bara utgifter just nu, men inga intäkter.

– Under några perioder har jag inte orkat gå utanför dörren. Jag känner mig utpekad.

https://www.expressen.se/sport/trav/mathias-andersson-bryter-tystnaden-om-dopingmisstankarna/
Citera
2023-04-04, 19:08
Medlem
I dag kom det ut bilder som påstås vara på hans hästar.
Inget strö i boxarna och hästarna var sämre än ett benrangel.
Svensk travsport har lagt ut på sin sida ( början på mars ) att han har misskött sina hästar.
Någon som vet mer om det stämmer som bilderna visade ??
Var riktigt illa kan jag säga.
Citera
2023-04-05, 16:24
Medlem
http://www.bilddump.se/bilder/20230405162345-79.136.81.151.jpeg
Citera
2023-04-06, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorma123
http://www.bilddump.se/bilder/20230405162345-79.136.81.151.jpeg

Är det verkligen så illa?