Citat:
Ursprungligen postat av
doggyflash
Killen får fira en lite annorlunda julafton, juldagen och annandag jul nu.
Men dagen efter det är sista dagen för överklagan. Vore bedrövligt om detta blev sista ordet sagt
Japp en väldigt stor omställning har skett i hand liv nu. Är nog inte så vanligt att man som 18 åring inte är med familjen på julafton.
Jag undrar verkligen varför familjen inte utesluter honom efter att han begått ett sånt avskyvärt brott.
Citat:
Ursprungligen postat av
jonasost
Fy fan. Tur att han blev dömd så han inte utnyttjar fler tjejer. Framgår tydligt i flickans berättelse att han inte frågat om samtycke eller dylikt. I hans berättelse låter det som en efterkonstruktion.
Ja och det är väldigt viktigt att man fångade honom såhär tidigt för det minskar risken att han gör om samma brott eftersom han vet vad som väntar och dessutom vet tjejer vad han gjort och är då mer försiktiga om man nu skulle vara så dum och träffa honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kratatch
Ptja, han var väl svensk? Klart han ska straffas hårt då. Hur skulle det se ut annars? Bara Invandrare får de milda straffen, annars kan de ju inte f0ortsätta våldta.
Antar att han är svensk då han heter B+rk Lov* Imr* Sm*d *dding enligt domen som är länkad. Även om Imr* inte direkt låter Svenskt men resten gör.
(* = E samt + = i)
Ja han är svensk. Men det skriker verkligen WT. Men dom har väl höjt straffet för våldtäkt nu och tagit bort straffrabatten?
Citat:
Ursprungligen postat av
OJsanSA
Figurerar även en video av när han säger "Våldta mig som jag våldtog H*nna". Helt sinnessjuk snubbe!
Ja exakt!
Han är helt sjuk i huvet och det är ju uppenbart att han våldtog henne. Jag förstår inte hur folk kan sitta här och skriva att det inte var en våldtäkt.