2023-02-15, 13:37
Medlem
snooper123s avatar
Får väl hoppas att Malmö gör bättre ifrån sig denna gången då...
Citera
2023-02-15, 13:41
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
De religiösa här är de som ständigt skall klaga på konstgräs utan att vara sakliga kring vad som är det egentliga problemet...
problemet är att alla hatar tele2 för att den plasten är så jävla dålig. det är pinsamt.

just nu är både DIF o Bajen toppklubbar och båda är högt uppe i omsättning o intäkter etc.

Att ståta med sämsta underlaget i allsvenskan som alla spelare hatar, inkl egna spelarna är för jävla uselt. Tillsammans borde klubbarna a krävt mer.

Du som är så nöjd med allt Bajen gör ...är du verkligen nöjd med den nivån?
Citera
2023-02-15, 13:43
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
70% av hans avdelning har tröttnat på att det är det enda som kommer ur sorkens mun nuförtiden då de inte har något annat att anfalla oss med. Det gör att man ledsnar och svarar därefter.
förvisso...point taken
Citera
2023-02-15, 13:43
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
När du säger "plast är skit" vad menar du då exakt?

Jag ser hellre fotboll på ett bra underlag än på ett dåligt underlag. Är vi eniga så långt?

Det vi kan konstatera är att de gånger fotboll spelas på sämre underlag, så är det uteslutande naturgräsplaner det handlar om.

Fotbollsintresserade människor anser att alternativet till en dålig gräsmatta bör vara en bra gräsmatta medan du anser att alternativet till en dålig gräsmatta bör vara ett gymnastikgolv. Tack och lov så verkar det som att större delen av resten av forumets bajare inte delar din inställning.
Citera
2023-02-15, 14:12
Medlem
Teus avatar
Citat:
70% av hans avdelning har tröttnat på att det är det enda som kommer ur sorkens mun nuförtiden då de inte har något annat att anfalla oss med. Det gör att man ledsnar och svarar därefter.
Vill jag pika mina kollegor poängterar jag hur det är ett intressant djurgårdsfenomen att människor som inte gått på fotboll på flera år och nöjt sig med att parkera röven framför TV:n istället nu helt plötsligt skaffat årskort när det börjat gå bra
Citera
2023-02-15, 14:19
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Vill jag pika mina kollegor poängterar jag hur det är ett intressant djurgårdsfenomen att människor som inte gått på fotboll på flera år och nöjt sig med att parkera röven framför TV:n istället nu helt plötsligt skaffat årskort när det börjat gå bra

Så det är intressant nu alltså istället för plasten? Ni är minst i Sthlm och hugger med näbbar och klor på allt. Själv har jag inte köpt säsongsplåt sedan vi flyttade till Tele2, gör det mig till en antimedgångssupporter?

Förövrigt är väl det fantastiskt att vi får fler som vill gå och se på vårt lag, ska det vara ett hån att vår marknadsföring lyckats?
Citera
2023-02-15, 14:46
Medlem
Teus avatar
Citat:
Så det är intressant nu alltså istället för plasten?
Det var du som hävdade att jag ältade sönder mina kollegor om plastskiten, jag rättade bara dig. Inte som om det är svårt att pika dif när ni har så oerhört mycket att skämmas över..
Citat:
Ni är minst i Sthlm och hugger med näbbar och klor på allt. Själv har jag inte köpt säsongsplåt sedan vi flyttade till Tele2, gör det mig till en antimedgångssupporter?
Stora ord från en apa. Jag önskar dig lycka till i ditt arbete med att gräva fram ett år där vi varit minst i Stockholm. Hur många som köper säsongsplåt är inte intressant utan det är och har alltid varit publiksnittet som avgör vem som är vad. Vad du gör med dina pengar är ointressant, vad som däremot är intressant är när personer som tidigare på sin höjd sett 3-4 matcher på en säsong helt plötsligt köpt säsongskort när ni inte längre är ett lag som harvar runt i nedre halvan av tabellen.
Citat:
Förövrigt är väl det fantastiskt att vi får fler som vill gå och se på vårt lag, ska det vara ett hån att vår marknadsföring lyckats?
Ja, det är marknadsavdelningen som ligger till grund för ert uppsving
Citera
2023-02-15, 15:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
problemet är att alla hatar tele2 för att den plasten är så jävla dålig. det är pinsamt.

just nu är både DIF o Bajen toppklubbar och båda är högt uppe i omsättning o intäkter etc.

Att ståta med sämsta underlaget i allsvenskan som alla spelare hatar, inkl egna spelarna är för jävla uselt. Tillsammans borde klubbarna a krävt mer.

Du som är så nöjd med allt Bajen gör ...är du verkligen nöjd med den nivån?
Ahh nu förstår jag. Du tror att det är Bajen som "gör" så att det är konstgräs på Tele2. Det är stadens arena och Bajen hyr bara in sig. Visst kan Bajen kräva att staden skall ha naturgräsmatta, som rullas in i något sorts "solgarage" för att överleva, men det är slöseri på tid.

"alla hatar plasten på tele2" -kan du fortsätta säga. Det blir inte sant bara för att du säger det.

Sämsta underlaget ser vi på gräsarenorna i oktober/november.
Citera
2023-02-15, 15:48
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ahh nu förstår jag. Du tror att det är Bajen som "gör" så att det är konstgräs på Tele2. Det är stadens arena och Bajen hyr bara in sig. Visst kan Bajen kräva att staden skall ha naturgräsmatta, som rullas in i något sorts "solgarage" för att överleva, men det är slöseri på tid.

"alla hatar plasten på tele2" -kan du fortsätta säga. Det blir inte sant bara för att du säger det.

Sämsta underlaget ser vi på gräsarenorna i oktober/november.
du fattar aldrig ngt som vanligt

hur fan kan man vara så korkad?

var gnäller jag över bajen??

klubbarna hade kunnat krävt att de hade bytt matta oftare, att de hade kunnat lagt gräs vet alla att det är omöjligt.

som vanligt läser du aldrig ngt...du vet inte ens att bajen har medlemsmöte o vad som sägs.

spelarna tkr att underlaget är uruselt, nu har de äntligen bytt till slut. får se om de blir bättre..

tror du att jag sitter här o säger vad ja själv tycker? jävla horpajas.
Senast redigerad av Pancev 2023-02-15 kl. 15:51.
Citera
2023-02-15, 15:54
Avslutad
Citat:
var gnäller jag över bajen??
Vet inte hur man skall tolka ditt...
...på annat sätt.

Citat:
klubbarna hade kunnat krävt att de hade bytt matta oftare, att de hade kunnat lagt gräs vet alla att det är omöjligt.
Bevisa att dom hade kunnat gjort det och att dom isf inte försökt, or it did not happen.

Citat:
du fattar aldrig ngt som vanligt
hur fan kan man vara så korkad?
jävla horpajas.
Blir man så här upprörd som du av vad som skrivs på forum så bör man nog utvärdera sig själv...
Citera
2023-02-15, 15:56
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Vet inte hur man skall tolka ditt...
...på annat sätt.

Bevisa att dom hade kunnat gjort det och att dom isf inte försökt, or it did not happen.

Blir man så här upprörd som du av vad som skrivs på forum så bör man nog utvärdera sig själv...
din offermentalitet är som klippt o skuren för en bajare..tyvärr.

allt är alltid alla andras fel, var fan är er stolthet?
Citera
2023-02-15, 16:04
Medlem
Teus avatar
Citat:
Det komiska är att det är specifikt det du, Drogba och en handfull andra skribenter skriver som får folk att ledsna. Pancev är för övrigt en av forumets mer diplomatiska skribenter och när du till och med lyckas få honom att bli upprörd så kanske det är du som borde "utvärdera dig själv".

För övrigt så kommer jag inte ge dig fler konkreta anledningar till varför plastgräs är dåligt. Jag har länkat 3 studier i denna tråden och 1 i den föregående upplagan av tråden som du viftat bort med urkorkade argument om hur ni haft "mindre skador än Malmö" och då tycker jag nog att det får räcka för mig.
Senast redigerad av Teu 2023-02-15 kl. 16:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in