2022-11-25, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Vi såg på varann, då vi närmade oss bilen
När vi möttes mellan Rover o Kamera
All min rädsla försvann, när jag sakta tog min kniv
Någonstans emellan Rover o Kamera…

Dåligt, jag vet.
Kommande hit
Citera
2022-11-25, 23:22
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Choosan
Tatueringen på underarmen matchar väl inte CS? Inget annat heller. RG stämmer inte heller på något vis. Högst oklart.
Här ser man tatueringen han har på vänster arm som ser väldigt lik ut på bilden från Aftonbladet så det är med största sannolikhet CS.

https://static.cdn-expressen.se/images/06/38/06387e7250cd492f81e5908b6fc4309a/16x9/1280@40.jpg

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wA3dmG/artist-atalad-misstanks-skurit-sonder-grannens-dack
Citera
2022-11-25, 23:58
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Inte den uppfattning jag har om honom, jag har haft kontakt med honom genom mitt arbete ett flertal gånger. Virrig (kanske av benzo som folk skriver) men väldigt ödmjuk och enkel person. Brusar aldrig upp trots att mitt arbete brukar få folk att göra det.

Han är oerhört vänlig om han kan utnyttja någon för egen vinning...

Han har cancer förresten...
Citera
2022-11-26, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choosan
Tatueringen på underarmen matchar väl inte CS? Inget annat heller. RG stämmer inte heller på något vis. Högst oklart.

Jag har målnumren och fup:en på min jobbdator men kan ladda upp den på måndag om ingen annan hinner före
Citera
2022-11-26, 00:13
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck
Kolla streetview från i våras, själva däcket han gjutit är långt högre än 0.5m som man får höja utan bygglov. Jag antar att grannen stör sig på att de nu överblickar deras tomt totalt
Då planterar man en hög häck.
Citera
2022-11-26, 00:18
Medlem
Onanikrems avatar
Hade någon knivat mina däck och jag fick det på film hade jag inte anmält, hade gått över och slagit sönder människan alt. hetsat hundarna på honom. Måste vara en väldigt lugn och sansad person, grannen alltså..

Man får inte bygga saker för nära tomtgränsen, därav den förmodade anmälan, ids inte googla men det finns regler om bygglov, svartbygger grannen utan att fråga om mina synpunkter och jag inte gillar svartbygget så anmäler jag, thats it. Knivar grannen mina däck har han tagit det till en nivå över anmälan och då gör jag något värre mot grannen, så fungerar jag.
Senast redigerad av Onanikrem 2022-11-26 kl. 00:21.
Citera
2022-11-26, 00:20
Medlem
johnthedickholmess avatar
Han är ju tydligt påverkad på filmen. Man kan ju gå berserk om man blandar benzo och alkohol. Flippa ur fullständigt. Kan bli farligt om han går omkring galen med kniv. Får ju black-out. Precis som många blivit galna på flygplan när de blandar benzo med drinkar. Helt maniac. Borde vara mycket högre straff om de har bägge substanserna i blodet.
Citera
2022-11-26, 01:12
Medlem
MÅLNR: B 10916-22 Stockholms tingsrätt
Chri*t*r *and*lin
*S och E
Citera
2022-11-26, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
Han är oerhört vänlig om han kan utnyttja någon för egen vinning...

Han har cancer förresten...
Viss förklaring till att han kan vara obalanserad. Övriga här vet nog mer.
Citera
2022-11-26, 07:53
Medlem
På Streetview kan man också se en bild på hur det såg ut 2010. Då var det ett stort snår där duschen till poolen står nu. Gissar att grannen tyckte det var bättre förr 😀
Citera
2022-11-26, 07:55
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
amatör inga handskar?

det finns ju dna/fingeravtryck på bilen!

Du tror att polisen tar fingeravtryck och dna för ett trasigt bildäck?

Som i Big Lebowski, "they've got us working shifts"...
Citera
2022-11-26, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Du tror att polisen tar fingeravtryck och dna för ett trasigt bildäck?

Som i Big Lebowski, "they've got us working shifts"...
Helt rätt, det gör man när fängelse finns på straffskalan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in